Pro X (8) + W10 opnieuw installeren

Reacties

janheijnis schreef op 07.05.2017 om 19:31 uur

Met mijn vaste pc is alles in orde; geeft idd dat venster aan. Maar zoals RiVis al schreef, het lijkt mij nu even dat er problemen komen bij her-installatie (buiten de abbo periode). Voor nu kan ik niks anders verzinnen onder een schone W10 installatie..

Voormalige gebruiker schreef op 07.05.2017 om 19:45 uur

Misschien...maar ik heb na 19 april (buiten de abbo periode) Pro X zonder problemen opnieuw geinstalleerd op een hele schone Windows installatie.

janheijnis schreef op 07.05.2017 om 19:52 uur

..en wanneer Actualiseer jij naar meest recente versie, Rob? Als de geïnstalleerde versie helemaal voorzien is van alle extra's en dergelijke..? Zou dat iets uit moeten maken?

Voormalige gebruiker schreef op 07.05.2017 om 19:57 uur

Zie mijn antwoord van 16:09uur, dit is mijn laatste versie..maar misschien heeft Rivis gelijk dat er een storing bij Magix is.

janheijnis schreef op 07.05.2017 om 21:24 uur

Gelukt! Rob. Meest recente patch .154 succesvol geïnstalleerd NA patch .144

Blijkbaar wil de meest recente patch .154 dus niet over de downloadversie van Pro X welke on-line staat..

Voormalige gebruiker schreef op 07.05.2017 om 23:17 uur

Hallo Jan,

Fijn om te horen dat Pro X nu goed werkt. Zelf heb ik het vermoeden, dat de installatie direct goed was gegaan als je de installatie met patch versie 15.0.3.154 was begonnen.

Groet,

Rob

janheijnis schreef op 08.05.2017 om 05:28 uur

Wie het weet mag het zeggen; .154 was de patch die na installatie/Actualiseren/verwijderen/her-installeren/Actualiseren steeds direct werd getoond. Heb t zelfs nog als Administrator geprobeerd.. Afijn, 't werkt weer. Veiligheidshalve bewaar ik even 'n tussen update van je. Kan geen kwaad. Dank voor het meedenken!

RiViS schreef op 08.05.2017 om 14:58 uur

Inmiddels ben ik er ook uit met MusicMaker: Als je een programma de-installeert en vervolgens opnieuw download en installeert (vanuit MijnAccount/MijnProducten) dan kijkt de Installer eerst of er al een installatieprogramma op je PC aanwezig is (onder MagixDownloads/ Installer), zo ja, dan wordt dit gebruikt. Bij mij was dat zo en ik heb nu dat programma (ca 700 mB) eerst verwijderd en daarna opnieuw gedownload vanuit MagixServiceCenter. Na installatie kreeg ik weer de oudere versie (zo'n 5 actualisaties terug) maar nu kon wel naar de nieuwste versie worden geactualiseerd. Conclusie: Blijkbaar was er iets mis met het gedownloade programma van een week geleden.

Vraag aan Jan Heijnis: kan bovenstaande bij jou ook aan de hand geweest zijn? Of had jij steeds voor de herinstallatie het oude gedownloade programma bestand verwijderd uit MagixDownloads/Installer?

groet,

Rijk

janheijnis schreef op 09.05.2017 om 21:34 uur

Nou..... Om eerlijk te zijn.. Ik heb er zóveel werk aan gehad deze week o,a. met de her-installatie van Windows, een systeemherstel er tussendoor.. Ik durf dat niet meer te zeggen.. Maar in principe begin ik altijd met 'n schone lei. Ik zou het in detail écht niet meer kunnen zeggen..