Als ik de gemaakte video wil afmiksen starte VDL opnieuw op

Reacties

sipke schreef op 03.07.2019 om 07:57 uur

Ik heb nog geen enkele reactie van magix. Op het forum was er iemand die opmerkte dat het meer een windosprobleem leek dan een magix probleem en dat zou best kunnen kloppen. Plotseling moet ik op veel meer sites (opnieuw) het cookieformulier aankruisen en meer kleine veranderingen.

mi-bo schreef op 03.07.2019 om 08:47 uur

@sipke

Beste Sipke.

Dank voor Uw Feedback,

Vreemd dat U na het maken van een ticket na 7 dagen geen reactie heeft ontvangen van MAGIX.!!!!!!!!

(Door het maken van een systeem check toegestuurd door MAGIX Support wordt dan direct duidelijk waar het probleem zit )

Sc6.

Michael

sipke schreef op 22.11.2019 om 18:17 uur

Het heeft een paar maand geduurd alvorens ik een antwoord heb. Ik kreeg er een probleem bij. Allereerst het probleem van de vraag werd niet opgelost, ook niet met hulp van de magix technische dienst. Ik heb toen win 10 opnieuw geinstallateerd en het werkte weer. Het probleem wat ik erbij kreeg ligt waarschijnlijk aan edge. Bij deze site kreeg ik continu de melding verkeerd ww, ook na nieuw ww opvragen. Pas toen het ook op een andere site begon kreeg ik door dat het niet een combinatie was van magixforum en win 10 maar dat het aan edge ligt. Heb nu chrome genomen en ik ben er weer.

mi-bo schreef op 22.11.2019 om 21:51 uur

@sipke

Beste Sipke.

Fijn te lezen dat alles weer werkt.

En dat U het ontdekken van Uw probleem op het Forum heeft gezet en ook de oplossing erbij.

Veel montage plezier.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 23.11.2019 om 11:47 uur

Hallo Sipke,

Volgens mij had je meerdere problemen. Je had een Mpeg-4 probleem. Zodra je een MVP project bestand exporteerde als Mpeg-4, dan herstartte VDL 2018 steeds weer opnieuw op. Nu lees ik, dat je een probleem heb met het bezoeken website. Welke zijn website zijn dit? Zelf gebruik ik Microsoft Edge browser zonder problemen. Kan het zijn, dat er beschadigde Windows systeembestanden zijn? Je zou een Systeembestandscontrole kunnen doen op ontbrekende of beschadigde systeembestanden. Raadpleeg eens https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system

zie oo: https://windowsreport.com/system-file-checker/

Groet,
Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.11.2019, 11:57, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 23.11.2019 om 13:26 uur

Ik heb idd windows 10 in originele staat gebracht met behoud van documenten omdat naar MP4 exporteren het programma deed herstarten. Vanaf dat moment werkt VDL wel goed maar ik kon niet meer inloggen op dit forum omdat ww werd afgekeurd. Nieuw ww aanvragen werd beloond met ongeldig ww. In eerste instantie met edge en alleen op dit forum. Later kwam er een ander forum bij en dat was het sein een andere browser te proberen. Dat werkte heel even goed, maar op dit moment doet dat ander forum het niet meer in welke browser dan ook met dezelfde foutmelding.

Bol schreef op 23.11.2019 om 14:14 uur

Hallo Sipke,

Hiervandaan kan ik jouw probleem niet oplossen. Jij heb Windows in de originele staat teruggebracht met behoud van de documenten. Bij deze actie blijven, volgens mij, alle fouten aanwezig. Persoonlijk doe ik meestal een hele schone Windows 10 installatie. Als je dat doet, zorg er dan wel voor, dat je alle persoonlijke gegevens in veiligheid stelt. (Back-up)

Groet,

Rob

PS. is er niemand in jouw omgeving, die je daarbij kan helpen?

Laatst gewijzigd door Bol op 23.11.2019, 14:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 23.11.2019 om 14:26 uur

Ik ben op een ander forum met die problemen bezig. Vreemd genoeg kwam ik op die andere site waar ik niet in kan loggen na een aantal pogingen plotseling binnen op de pagina ww aanpassen. Op dit moment werkt dat ook weer. Er is hier in de buurt wel enige hulp als het echt lastig wordt.

Bol schreef op 23.11.2019 om 15:11 uur

Hallo Sipke, ik wens je heel veel succes met het zoeken naar de juiste oplossing. Gr. Rob👍👍👍

Laatst gewijzigd door Bol op 23.11.2019, 17:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-