Als ik de gemaakte video wil afmiksen starte VDL opnieuw op

Reacties

Bol schreef op 24.06.2019 om 18:32 uur

Hallo Sipke,

Jammer, dat wij als forumleden, jouw probleem niet hebben kunnen oplossen. Zie ik toch een oplossing, dan meld ik mij wel weer.

Succes 👍👍👍,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 24.06.2019 om 18:40 uur

In elk geval dank voor de medewerking. Inmiddels heb ik ontdekt dat een video op Mp2 minder goed is dan WMV. Is ook te zien aan het beeld. De MP2 film is 1.723.560 Kb, terwijl dezelfde op WMV 7.182.192 Kb is.

mi-bo schreef op 25.06.2019 om 08:01 uur

@sipke

Beste Sipke.

Onder welke OS(windows) werkt U.

Van MAGIX vdl 2018 heeft U de koop online download versie of de dvd versie.

Met vriendelijke groet.

Michael

sipke schreef op 25.06.2019 om 10:58 uur

Ik werk met win 10. Heb de online versie en op een paar aanloopprobleempjes na geen echte problemen gehad. Paar dagen geleden een volledige herinstalatie gedaan maar dat heeft geen verschil gebracht.

mi-bo schreef op 25.06.2019 om 12:34 uur

@sipke

Beste Sipke,

Probeer dan met MAGIX vdl 2018 onderstaande...

Ga naar C:\ProgramData\MAGIX\videodeluxe ( hier zal voor U of 22,23,24,25 staan)open het en verwijder de gehele map.

Ga dan configuratiescherm naar mijn programma en verwijderd alles wat met MAGIX vdl 2018 te maken heeft

Om zeker te weten dat alles van Uw Pc is verwijderd volg de volgende stappen hieronder

De-installeer het programma MAGIX vdl 2018 volledig. Gebruik daarvoor onderstaande tool.

Volg voor de de-installatie onderstaande Probleemoplosser van Microsoft.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

Kies voor Verwijderen en kies dan MAGIX vdl 2018. Wanneer daar ook nog los in die lijst apart updates voor MAGIX vdl 2018 genoemd worden, dan de-installeert u die als eerste via deze methode.

Ga naar https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

hier inloggen,

mijn producten,

zoek hier magix video deluxe 2018 op,> meer details weergeven <

zoek hier Uw Pc/ laptop op waar  magix vdl 2018 staat en dan uncheck doen..

Dan is alles wat met MAGIX vdl 2018 te maken heeft verwijderd

Nadat ge/de-installeert is, start u de computer opnieuw op.

Via installatie programma https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/  kunt U de trial versie downloaden van Uw programma magix vdl 2018  ong 3,4 Mb .( na bezoek aan mijn service center niet vergeten om af te melden )

dan volledig installeren ( uitpakken ), met e-mailadres en serienummer registreren,

Via hulp online actualiseren,

via hulp extra inhoud installeren ( ong 8 Gb ).

Niet vergeten via hulp extra inhoud installeren ( meer programma componenten ) te activeren.

Pc afsluiten en opstarten, nadat er een project op de tijdlijn is gezet mpeg2 en mpeg4 online activeren.( wordt meestal gevraagd )

Als U dit allemaal heeft gedaan ben ik benieuwd wat Uw reactie is.

Sc6.

Michael

Kees-Haremaker schreef op 25.06.2019 om 15:59 uur

Hallo Sipke, ik zit te denken aan het toewijzen van mappen

Deze instelling berijk je door op de toets Y te drukken en dan kijken in het 2e tabblad Map
Ik heb altijd apparte mappen voor verschillende projecten.
Het zou bij jou kunnen zijn dat enkele hulpbestanden niet te vinden zijn.
Mvg Kees

sipke schreef op 25.06.2019 om 21:54 uur

Lijkt of mijn reactie niet geplaatst is. Mibo hoe activeer ik hulp extra inhoud? Heb alles wat magix is verwijderd en ben nu bezig met herinstalatie.

Kees ik geloof niet in een mapprobleem. Ik heb zowel een andere map als een andere HD genoen maar zodra ik de knop MPeg 4 kies gegint vdl te herstarten. Mpeg 2 en WMV werken goed.

sipke schreef op 25.06.2019 om 21:59 uur

Het lijkt of er met de instalatie van vdl iets misgaat. De voortgang staat al zeker 20 minuten op 75%

mi-bo schreef op 25.06.2019 om 22:04 uur

@sipke

Beste Sipke,

ga naar hulp dan op extra inhoud installeren klikken zorgen dat overal een vinkje staat en installeren, dan komt de vraag wilt U een copy opslaan op de C schijf ja klikken en ong 8 Gb wordt dan geïnstalleerd

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 25.06.2019 om 22:14 uur

@sipke

Beste Sipke,

eerst wordt alles geupload en daarna wordt alles uitgepakt dit duur wel 1/2 uurtje

Sc6

Michael

sipke schreef op 26.06.2019 om 07:34 uur

De installatie stopte, waarschijnlijk door een foutje van mezelf. Na een nachtje slaap opnieuw gedaan en is toen wel gelukt, echter mijn probleem is niet weg.

mi-bo schreef op 26.06.2019 om 09:41 uur

@sipke

Beste Sipke.

Dit is geen goed bericht.

Een vraagje aan U,

MAGIX vdl 2018 is dit de classic,plus, of Premium versie.

Mvg

Michael

mi-bo schreef op 26.06.2019 om 09:47 uur

@sipke

Beste Sipke.

De beelden (project) die het probleem veroorzaken,( want als WMV en Mpeg2 wel kunnen worden afgemixt en Mpeg4 niet),waar komen die vandaan.

Mvg

Michael

sipke schreef op 26.06.2019 om 09:54 uur

Ik kan niet meer vinden van video deluxe plus. De beelden die wel als WMV en Mpeg 2 verwerkt kunnen worden staan op dezelfde plaats als alle andere.. Ik heb inmiddels hulp gevraagd bij magix en maar afwachten.

mi-bo schreef op 26.06.2019 om 10:18 uur

@sipke

Beste Sipke.

Dank voor Uw Feedback.

Het gaat over MAGIX vdl 2018 Plus.

Nu U een ticket heeft aangemaakt kunnen wij als Freaken alleen maar afwachten wat magix support U voor advies geeft(na toegestuurde systeem check) zodat U weer tevreden verder kan met Uw hobby.

Hopend dat U het antwoord (oplossing)gegeven door magix support op het Forum zet, hier kunnen wij alleen maar van leren.

Sc6

Michael

Bol schreef op 26.06.2019 om 10:41 uur

Hallo Sipke,

Ik ben zeer benieuwd wat Magix Support als fout(en) vindt. Zelf heb ik zo'n vermoeden, dat het meer een Windows 10 probleem is, dan een Magix probleem. Laat het ons als forumleden weten wanneer en hoe je probleem is opgelost.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 26.06.2019 om 10:43 uur

Ik vind het normaal dat uiteindelijke oplossingen gemeld worden zodat niet iedereen zijn eigen ei hoeft uit te vinden.

Bol schreef op 26.06.2019 om 11:56 uur

Ik kan niet meer vinden van video deluxe plus. De beelden die wel als WMV en Mpeg 2 verwerkt kunnen worden staan op dezelfde plaats als alle andere.. Ik heb inmiddels hulp gevraagd bij magix en maar afwachten.

Start VDL 2018 op en kijk dan wat er linksboven staat.

Als er niets staat, dan heb je de Standaardversie anders Plus of Premium

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.06.2019, 11:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 26.06.2019 om 14:13 uur

Video deluxe plus

Bol schreef op 26.06.2019 om 16:53 uur

Dan zou het normaliter, als VDL 2018 plus goed is geïnstalleerd, geen mpeg-4 problemen mogen / moeten opleveren.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 26.06.2019 om 17:03 uur

Dat heeft het in het jaar dat ik het gebruik nooit gedaan, tot afgelopen weekend.

Bol schreef op 26.06.2019 om 17:23 uur

Is er al contact geweest mer Magix Support?

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 26.06.2019 om 17:32 uur

Ik heb mijn vraag ingediend en kan een paar dagen wachten op antwoord. Als ik het me goed herinner krijgt het probleem een nummer.

mi-bo schreef op 02.07.2019 om 15:25 uur

@sipke

Beste Sipke.

het is alweer 7 dagen geleden dat U bij MAGIX Support een ticket heeft aangemaakt volgens Uw schrijven

Wij als Forum leden ( lezers ) zijn toch benieuwd wat MAGIX Support voor U heeft kunnen betekenen.

Met vriendelijke Groet.

Michael