Zie geen instrumenten onder de Tab Instrumenten in Music Maker

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 14:53 uur

Heb Music Maker (64-Bit) Versie 29.03.21 geïnstalleerd inclusief alle instrumenten die ik onder de Tab Downloads heb gevonden. De instrumenten verschijnen echter niet onder de Tab Instrumenten. Daar staat alleen een blokje met 'Meer Instrumenten'. In een oudere versie van Music Maker zag ik die instrumenten wel. Nu zijn ze echter verdwenen. Hulp zeer gewenst! Ik werk met Windows 10.

Reacties

mi-bo schreef op 09.10.2020 om 15:09 uur

@Lex-Verloop

Beste Lex,

zal Uw oproep openen,

is het correct dat U dit niet heeft,.

Dubbel klik nog eens op instrumenten,

misschien gaat de pagina dan wel open

Sc6

Michael /Forum Moderator

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 15:15 uur

Beste Michael,

Dank voor uw reactie.

Als ik dubbel klik op het vierkante blauwe blokje, word ik naar de Store geleid om daar nog meer instrumenten te kopen. Maar ik heb al een hele hoop instrumenten gekocht, echter ze zijn niet zichtbaar onder de tab instrumenten, ook niet als ik dubbelklik op het blauwe blokje.

mi-bo schreef op 09.10.2020 om 15:27 uur

@Lex-Verloop

Beste Lex,

ik ben eruit,

als U in het grijze vlak instrumenten toetst dan is hij leeg

Als U dit weg haalt komen alle instrumenten naar voren,

zoekt U een bepaalde instrument bv analoog dan is dit te zien in de Tab

Veel plezier met het maken van Uw muziek productie met MMM

Sc6

M.vr.gr.

Michael

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 17:17 uur

Hallo Michael,

Wat ik ook doe met het vierkante blauwe blokje waar aan de onderkant "meer instrumenten" staat, ik word steeds doorgelinkt naar de Tab Store. Als ik dan weer terug ga naar de Tab Instrumenten, staat nog steeds alleen het ene blauwe blokje in het veld. Misschien kun je nog wat duidelijker uitleggen wat ik precies moet doen.

mi-bo schreef op 09.10.2020 om 17:27 uur

@Lex-Verloop

Beste Lex,

hier zit namelijk Uw probleem veeg het woord instrumenten weg en alle instrumenten staan er

en de rest is om 15:27 uur omschreven

Sc6

Michael

 

Bol schreef op 09.10.2020 om 17:32 uur

Hallo Lex,

Uw topic heb ik met heel veel belangstelling gevolgd. Wat u zou kunnen proberen, is om MMM 64bits af melden (uitloggen) en weer opnieuw aan te melden (inloggen) met uw emailadres.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 09.10.2020, 17:45, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 17:38 uur

Nou, ik heb niet het woord 'instrumenten' in het zoekveld staan hoor. Dus dat lijkt me niet het probleem....

 

mi-bo schreef op 09.10.2020 om 17:44 uur

@Lex-Verloop

Beste Lex.

Toets daar dan eens analoog in,wat gebeurt er dan

M.vr.gr

Michael

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 17:48 uur

Hallo Lex,

Uw topic heb ik met heel veel belangstelling gevolgd. Wat u zou kunnen proberen, is om MMM 64bits af melden (uitloggen) en weer opnieuw aan te melden (inloggen) met uw emailadres.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

 

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 17:48 uur

Beste,

 

Ik heb zojuist uitgelogd en weer ingelogd. Geen verschil helaas!

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 17:49 uur

@Lex-Verloop

Beste Lex.

Toets daar dan eens analoog in,wat gebeurt er dan

M.vr.gr

Michael

 

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 17:50 uur

Dan gebeurt er niets!

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 17:56 uur

Wat ik ook raar vind: als ik in de store zit, kun je nieuwe artikelen kopen, maar er zitten ook instrumenten tussen die je kunt downloaden en installeren. Als ik dat doe (dacht overigens dat ik dat al had gedaan met de software die je kunt downloaden onder de Tab Downloads, maar goed....) dan wordt het instrument geïnstalleerd (bv saxophone) en krijg je een soort overzicht pagina onder de store tab. Je leest dan dat je het instrument hebt gekocht en verder kun je op een knop drukken: 'instrument invoegen'. Als ik daar op klik gebeurt er niets. Je zou zeggen dat je via deze knop het instrument kunt invoegen onder de Tab 'Instrumenten'. Maar dat gebeurt dus niet.

Bol schreef op 09.10.2020 om 17:56 uur

Hallo Lex,

Probeer dit eens:

  • Druk op "P" en
  • dan op het tabblad Algemeen
  • soundpools opnieuw inlezen

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.10.2020 om 17:58 uur

@Lex-Verloop

Beste Lex.

Via configuratie scherm het programma de-installeren .

En via magix.com, muziek de download versie opnieuw installeren.

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 09.10.2020 om 18:07 uur

@Lex-Verloop

Beste Lex.

Een vreemde vraag:

U heeft toch wel een x64 Bits Pc,

en niet een x32 Bits .

Sc6

Michael

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 18:14 uur

Ja hoor een 64-bits besturingssysteem en x-64 processor

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 18:14 uur

Ben het programma opnieuw aan het installeren

Bol schreef op 09.10.2020 om 18:17 uur

Hallo Lex,

Helaas moet ik het antwoord schuldig blijven. Maar wat u nog eens zou kunnen proberen is om het ini-bestand MusicMaker.ini te verwijderen. Deze zou weleens corrupt zijn geworden. Als u deze hebt verwijderd en MMM weer opstart wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 18:20 uur

Opnieuw installeren heeft geen verbetering opgeleverd helaas!

Bol schreef op 09.10.2020 om 18:25 uur

Hallo Lex,

Uit ervaring weet ik, dat het INI-bestand tijdens een herinstallatie niet wordt overschreven. Dus het kan geen kwaad om het eens te proberen om dit INI bestand alsnog eens te verwijderen. Niet geschoten is altijd mis.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 19:05 uur

Hallo Rob,

Heb ik inmiddels geprobeerd. Geen resultaat helaas.

Mvg, Lex

Bol schreef op 09.10.2020 om 19:09 uur

Hallo Lex,

Op dit moment, zou ik het ook niet meer weten waar u wat aan zou kunnen hebben. Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Mijn advies, leg uw probleem eens voor aan Magix Support: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Lex-Verloop schreef op 09.10.2020 om 19:20 uur

Bedankt Rob voor het meedenken. Heb inmiddels een ticket ingestuurd. Ben benieuwd of ze kunnen helpen!

Groeten, Lex