Mediapoolscherm (standaard rechtsboven) geeft iconen i.p.v. fragment

Reacties

a-marchal schreef op 19.01.2022 om 16:38 uur

Hallo Rob,
Direct de koe bij de hoorns zoals dat heet, deze mail naar Magix gestuurd zojuist:
 

Hallo,
Ik heb een vraag.
Onlangs bleek na de installatie van VDL 2022 een bug ontstaan te zijn in de mediapool.
Foto en videobeelden verdwenen na wisselen van map in iconen zonder beeldtenissen.
(oorzaak bij mij onbekend)

Ik begreep op het forum dat ik niet de enige gebruiker was en dat na enig zoeken door anderen en navraag bij u door een forum moderator pas bleek dat hiervoor een patch in de maak is.

Foto's en video beelden in de mediapool waren pas weer zichtbaar te krijgen door het werk op te slaan en het programma te sluiten en opnieuw te starten. Zéér irritant en tijdrovend!
 
Vraag:
Kunnen uw support/software programmeurs na ontdekking van een bug dit a.u.b. per omgaande  melden op een apart in te richten pagina op het Magix forum?
Dan weten wij gebruikers wat er aan de hand is en hoeven we niet verder te zoeken naar een evt. oorzaak in onze eigen PC?

Alvast dank voor uw info,

M.vr.gr.

A.Marchal

Bol schreef op 19.01.2022 om 17:59 uur

@a-marchal

Hallo Aart,

Laat mij weten, wat het antwoord van Magix Support is. Magix Duitsland zou inderdaad een apart tabblad kunnen toevoegen het opschrift bv.: "Problemen". Dit zou ons als moderators, forumleden en Magix Support zeker veel tijd besparen aan het beantwoorden van steeds dezelfde vragen. We zullen zien op dit ook daadwerkelijk wordt op gepikt door Magix.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

a-marchal schreef op 21.01.2022 om 09:44 uur

Hier het antwoord van Magix support op mijn vraag z.s.m. op een apart tabblad ontdekte bugs te melden voor ons.
Ik zag net dat deze al langer bekende mediapool bug inderdaad pas eergisteren via patchnieuws is aangekondigd mét patch.
Niet wat ik bedoelde. Jammer.
groet Aart

Geachte aanvrager,
Bedankt voor uw reactie.
Het probleem: de laatste patch (de patch notes zijn op het forum gepubliceerd) zou dit probleem opgelost moeten hebben. 
Wat uw suggestie betreft: het idee is klantvriendelijk, maar voor ons helaas niet uitvoerbaar. 
--
Met vriendelijke groeten

MAGIX Software GmbH

Supportmanager
Berliner Str. 13
01067 Dresden - Germany

Bol schreef op 21.01.2022 om 11:22 uur

@a-marchal

Hallo Aart,

.......Wat uw suggestie betreft: het idee is klantvriendelijk, maar voor ons helaas niet uitvoerbaar.......

Zo'n soort antwoord had ik al verwacht.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

a-marchal schreef op 21.01.2022 om 12:04 uur

Hallo Rob,
Tsja....als je er zelf 30 op hebt zitten als customer service medewerker met klanten in 85 landen zoals ik als gebruiker niet natuurlijk.
Het komt bij mij érg over als onwil.
Veel mensen hebben dus met deze bug alleen al veel ergernis gehad de afgelopen weken sinds de 211 versie.
Daar had men ons dus al veel eerder over in kennis kunnen stellen.
Maar ja.....laat maar....

gr. Aart