Welkom op het forum door en voor MAGIX gebruikers.
Voor zover ik het van André begrepen heb, is / was zijn probleem, net als bij mij nog niet echt opgelost. Na het updaten van Magix Travel Maps versie 1.01.378 naar de versie 1.0.1.385 is het blauwe scherm veranderd in de onderstaande afbeeldingen
Wanneer er een update voor Travel Maps is uitgekomen, dan wordt deze bij het opstarten van Travel Maps automatisch aangeboden. Des temeer vind ik het vreemd, dat dit bij u niet gebeurd.
Vraagje, als u klikt in Traveler-package kolom bv. op Egypte of China, krijgt u dan ook onderstaande afbeelding te zien.
Als dat ook bij u zo is, dan zijn de 40 "gratis" Premium-maps nog steeds niet geactiveerd voor gebruik. Ik weet dat dit in het verleden dit wel zo was.
De 5 live-maps (openstreetMaps) en de 4 imagemaps (basiskaarten) zijn wel geactiveerd voor gebruik.
Bedankt voor uw terugkoppeling. Ik ga dit probleem, ook maar eens voorleggen aan mijn contactpersoon bij Magix Duitsland. Als ik een antwoord krijgt, dan zal ik u dit laten weten.
Wegens persoonlijke omstandigheden alsnog een verlate reactie.
Allereerst het probleem van het blauwe scherm. Als u Magix Travel Maps versie 1.01.378 updatet naar 1.0.1.385 dan is hiermee het blauwe scherm probleem opgelost.
Blijft nog de vraag over of de 40 Premiums-maps gratis waren of niet. Op 24 mei heb ik een mailtje verzonden naar Magix Duitsland, met de vraag of de 40 premium-maps ooit gratis zijn geweest.
Op 26 mei jl. kreeg ik het onderstaande antwoord.
Hi Rob,
It's nice that you wrote me an english answer, but that wasn't necessary per se. Thank you nonetheless :-) To your question: No, the maps were never available for free. They were also never part of the base version of MAGIX Travel Maps. I am not sure as to why the forum members are of the opinion that these were free before, to be honest. Any idea? I hope I was able to help you. Met vriendelijke groeten
MAGIX Software GmbH Tim xxxxxxxx Supportmanager
Vertaling:
Hoi Rob,
Leuk dat je me een Engels antwoord hebt geschreven, maar dat was niet per se nodig. Toch bedankt :-) Op uw vraag: Nee, de kaarten waren nooit gratis beschikbaar. Ze maakten ook nooit deel uit van de basisversie van MAGIX Travel Maps. Ik weet niet zeker waarom de forumleden van mening zijn dat deze eerder gratis waren, om eerlijk te zijn. Enig idee? Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. Met vriendelijke groeten
MAGIX Software GmbH Tim xxxxxxxxxx Supportmanager
Met dit antwoord kunnen we nu wel zeggen dat deze Topic is opgelost en gesloten kan worden.