Reacties

mi-bo schreef op 24.05.2020 om 07:41 uur

@Erwin1972

Beste Erwin.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U gelezen wat André.Mespreuve op 12.03.2020 om 13.00 uur als antwoord (reactie ) van MAGIX Support op het Forum heeft gezet.

Dit heeft bij hem geholpen.

Misschien is dit voor U ook de oplossing.

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator ).

Bol schreef op 24.05.2020 om 10:03 uur

Hallo Erwin,

Welkom op het forum door en voor MAGIX gebruikers.

Voor zover ik het van André begrepen heb, is / was zijn probleem, net als bij mij nog niet echt opgelost. Na het updaten van Magix Travel Maps versie 1.01.378 naar de versie 1.0.1.385 is het blauwe scherm veranderd in de onderstaande afbeeldingen

Maar van 40 premium maps is (nog) geen spraken.

Groet,

Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 24.05.2020, 10:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Erwin1972 schreef op 24.05.2020 om 10:26 uur

Hallo Bol,

De update naar 385 krijg ik niet aangeboden.

Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd, oude mappen verwijderd, oude registerinstellingen verwijderd.

Helaas allemaal zonder resultaat. Enkel een blauw scherm bij de premium maps :(

We wachten maar op een update....

Dank

Bol schreef op 24.05.2020 om 10:46 uur

Hallo Erwin,

Wanneer er een update voor Travel Maps is uitgekomen, dan wordt deze bij het opstarten van Travel Maps automatisch aangeboden. Des temeer vind ik het vreemd, dat dit bij u niet gebeurd.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

j.schonewille schreef op 24.05.2020 om 12:44 uur

Dag Bol,

Rob, ik heb dezelfde versie.

Suc6 verder.

Bol schreef op 24.05.2020 om 13:19 uur

Hallo Jan,

Vraagje, als u klikt in Traveler-package kolom bv. op Egypte of China, krijgt u dan ook onderstaande afbeelding te zien.

Als dat ook bij u zo is, dan zijn de 40 "gratis" Premium-maps nog steeds niet geactiveerd voor gebruik. Ik weet dat dit in het verleden dit wel zo was.

De 5 live-maps (openstreetMaps) en de 4 imagemaps (basiskaarten) zijn wel geactiveerd voor gebruik.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

j.schonewille schreef op 24.05.2020 om 13:51 uur

Rob,

Ik krijg hetzelfde beeld.

Groet Jan

Bol schreef op 24.05.2020 om 14:38 uur

Hallo Jan,

Bedankt voor uw terugkoppeling. Ik ga dit probleem, ook maar eens voorleggen aan mijn contactpersoon bij Magix Duitsland. Als ik een antwoord krijgt, dan zal ik u dit laten weten.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 01.06.2020 om 14:36 uur

Hallo André, Erwin, Jan en andere forumleden,

Wegens persoonlijke omstandigheden alsnog een verlate reactie.

Allereerst het probleem van het blauwe scherm. Als u Magix Travel Maps versie 1.01.378 updatet naar 1.0.1.385 dan is hiermee het blauwe scherm probleem opgelost.

Blijft nog de vraag over of de 40 Premiums-maps gratis waren of niet. Op 24 mei heb ik een mailtje verzonden naar Magix Duitsland, met de vraag of de 40 premium-maps ooit gratis zijn geweest.

Op 26 mei jl. kreeg ik het onderstaande antwoord.

Hi Rob,

It's nice that you wrote me an english answer, but that wasn't necessary per se. Thank you nonetheless :-)
To your question: No, the maps were never available for free. They were also never part of the base version of MAGIX Travel Maps. I am not sure as to why the forum members are of the opinion that these were free before, to be honest. Any idea? I hope I was able to help you.
Met vriendelijke groeten

MAGIX Software GmbH
Tim xxxxxxxx
Supportmanager

Vertaling:

Hoi Rob,

Leuk dat je me een Engels antwoord hebt geschreven, maar dat was niet per se nodig. Toch bedankt :-)
Op uw vraag: Nee, de kaarten waren nooit gratis beschikbaar. Ze maakten ook nooit deel uit van de basisversie van MAGIX Travel Maps. Ik weet niet zeker waarom de forumleden van mening zijn dat deze eerder gratis waren, om eerlijk te zijn. Enig idee? Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten

MAGIX Software GmbH
Tim xxxxxxxxxx
Supportmanager

Met dit antwoord kunnen we nu wel zeggen dat deze Topic is opgelost en gesloten kan worden.

Groet,

Rob (Forum Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 01.06.2020, 14:39, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

j.schonewille schreef op 01.06.2020 om 20:29 uur

Dag Rob,

Dat is heel duidelijk, dank voor je inzet.

Groet Jan