Zojuist Travel Maps geüpdatet naar versie 1.0.1.378. Travel Maps opgestart en klik ik in bv. Balearen, dan krijg ik alleen een blauw vlak te zien. Dit is volgens mij een BUG. In- en uitzoomen werk wel, als u een paar routepunten plaatst
De tekeningen zijn niet te zien. dus bij in en uitzoomen gebeurt niets.
Ik stel juist hetzelfde vast zoals Bol hierop reageerde
Dus kan het een Bug zijn
Hallo Andre,
Ik heb Travel Maps via Windows "een programma verwijderen of wijzigen" verwijderd. Wederom opnieuw geïnstalleerd en geüpdatet naar de versie 1.0.1.378. Klik ik nu weer op bv. Balearen, dan krijg ik nog steeds een blauw vlak te zien. Dit is volgens mij een BUG. In- en uitzoomen werk wel, als u een paar routepunten plaatst.
Ik krijg nog steeds blauwe schermen zowel in VDL 2020 als in Photostory 2020. Ook het opstarten vanaf het bureaublad blijf ook blauw. Is het bij u nu wel mogelijk? zie mijn afbeeldingen.
Groet,
Rob
PS. Ik ga mij er niet verder in verdiepen. Dit lijkt mij vooralsnog een bug. Ik wacht op de volgende update. Magix Travel Maps werkt wel.
Use the serial number to activate the program. Please note that not all of the content is installed yet. Please go to "help" and search for the additional content option. There You can download and install the content, You're missing, i.e. Travel Maps.
Na de download update schrijft U over dit probleem. bij het aanklikken van Traveler Package komt dit naar voren, is het correct dat U dit probleem bedoel.
Met vriendelijke groet,
Michael
PNG moet dit zijn
Wijziging aangebracht ivm verkeerde PNG zie uitleg om 12.03.2020 om 16:25 uur
Wel op 9/3 heb ik van Magix Support de te volgen procedure ( zoals ik hoger beschreven heb) ontvangen
Pas vandaag heb ik dit volledig kunnen toepassen en inderdaad de programma update van MTM is dan ook doorgevoerd maar bij aanklikken wordt ik doorverwezen naar Ultimate traveler package.
Travel package Europe had ik al aangeschaft.
maar mijn vraag is eigenlijk of de 40 premium maps die je ziet niet in het basispakket inzitten
bij opstarten van MTM komt eerst dit naar voren na de laatste download update en dan wordt dit geopend en als dan op een icoon in Traveler Package wordt geklikt krijg men dit te zien
dit is volgens mij niet goed, er is al een mail naar de juiste afdeling gestuurd.
Vandaag video pro premium aangeschaft, mede vanwege de genoemde premium maps. Helaas een blauw scherm bij iedere premium map zoals hier omschreven. Heeft iemand hier al een oplossing voor ?