"error transferring"

Reacties

Bol schreef op 27.08.2022 om 13:35 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Hier de beloofde aanvullingen.

  • Ga naar: Hulp / Meer geluiden & plug-ins producerpanet.com oproepen... sneltoetsen Alt+P

​​​​​​​Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gavin-degraaf schreef op 27.08.2022 om 13:49 uur

Volgens mij is dit weer een geheel ander probleem. Hebt u deze link al geprobeerd? producerplanet.com

Ik heb deze link geprobeerd maar krijg nogsteeds de internal server error 500 te zien

Daarnaast heb ik nu deze versie het programma werkt wel maar mijn geactiveerde edities laden niet

@gavin-degraaf

Als MMM 2023 Prem is opgestart ga naar Hulp,

hiervandaan kunt U direct naar Producerplanet.com gaan

Alt+P en ook hiervandaan songs uploaden

zie

daarna moet nog wel worden ingelogd, rechts van hartje

 

Sc6

Michael

 

ook via deze methode houd de foutmelding zich aan het gekke vind ik dat zowel de foutmelding van het programma als de foutmelding op de website om een internal server error gaat

Bol schreef op 27.08.2022 om 13:56 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Bij herstarten, werd mij de update 31.0.0.10 aangeboden en deze vlekkeloos geïnstalleerd.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.08.2022 om 16:24 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Magix Music Maker 31.0.0.10 werkt na het upgraden op mijn beide PC's vlekkeloos en heb daarbij geen enkel probleem ondervonden!!

Als het bij u na al de aanwijzingen via het forum nog niet foutloos gaat, is mijn advies om contact op te nemen met Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net

Succes,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 27.08.2022, 16:35, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.08.2022 om 16:40 uur

@gavin-degraaf

Dank voor Uw Feedback, maar zie nergens geen reactie, dat U alles op de Pc heeft verwijderd via deze link

https://www.magix.info/nl/proxy/222a5ab041bfd3dc35f4/?link=https%3A//support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

(Dan staat het programma MMMniet meer op de Pc)

dan MMM2023 Prem opnieuw installeren.evt via magix.com/muziek de trialversie, en registreren en activeren komt vanzelf dan naar voren.

En anders het probleem neer leggen bij infoservice@magix.net, dan kunnen zij op Uw verzoek kijken via een systeemcheck waar het probleem zit(magix support is in de weekend gesloten).

Heeft U al gekeken of er geen virus besmettingen op de Pc staan.

Sc6

Michael

Bol schreef op 27.08.2022 om 16:55 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin

U schrijft op 27.08.2022 om 13:49 uur, dat Magix Music Maker versie 31.0.0.10 wel werkt maar dat uw geactiveerde edities niet worden ingeladen.....

Uw probleem zou net zo goed ook bij uw internet provider kunnen liggen. Hebt u uw router al eens gereset? Anders zou ik u adviseren om een contact op te nemen met uw internetprovider.

Succes,

Rob (forum moderator)

PS. ik raad u ten zeerste af om Music Maker met het Fix It programma van Microsoft te verwijderen.

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.08.2022 om 16:58 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Misschien dat het volgende voor u de oplossing kan zijn. Ruim eens de Store op en lees de Soundpools opnieuw in.

Niet geschoten is altijd mis.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gavin-degraaf schreef op 28.08.2022 om 15:22 uur

ik heb in mijn internet instellingen gekeken maar ik zie hier niks raars (voor de zekerheid ook alles gereset) ook is het zo dat ik op producer planet ook de 500 error krijg als ik via 5g verbonden ben op mijn telefoon zodra ik naar mijn producten ga.

Ik heb daarnaast ook me store cache opgeruimd maar dit heeft het probleem helaas ook niet verholpen.

Ik had donderdag ook gelijk een ticket aangemaakt en alle updates in de tussentijd ook richting infoservice@magix.net gestuurd hier heb ik echter nog geen reactie op gekregen.
 

 

mi-bo schreef op 28.08.2022 om 15:27 uur

@gavin-degraaf

Magix support is van maandag t/m vrijdag kantoor uren geopend,

U zal zeker wel een reactie morgen ontvangen van MAGIX Support..

sc6

Michael

Bol schreef op 28.08.2022 om 15:56 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Persoonlijk vind ik het nog steeds een zeer vreemde foutmelding. Ik heb MMM versie 31.0.0.10 reeds op drie verschillende Pc's configuraties. Als u morgen nog geen reactie van Magix Support ontvangen, reply dan uw ticket.

Succes,

Rob (forum moderator)

PS. ik ga straks nog een computer voorzien van MMM versie 31.0.0.10

Laatst gewijzigd door Bol op 28.08.2022, 18:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 28.08.2022 om 18:42 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Ik heb nog een computer zonder enkel probleem voorzien van MMM versie 31.0.0.10

Dit is de procedure die ik gevolgd hebt:

Zelf heb ik niets verwijderd, dit deed het installatieprogramma allemaal.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gavin-degraaf schreef op 01.09.2022 om 15:12 uur

Hierbij een update over het probleem en de reactie vanuit magix support:

alles werkt gelukkig weer het had te maken met de server problemen die ze hadden vorige week vrijdag. Het probleem was door geëscaleerd naar hun development en die hebben het uiteindelijk kunnen oplossen

nogmaals bedankt voor het meedenken en het zoeken van een oplossing!

Bol schreef op 01.09.2022 om 17:17 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Succes met het samenstellen /​​​​​​ arrangeren van uw muziekstukken.

Rob (forum moderator)

 

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-