"error transferring"

gavin-degraaf schreef op 25.08.2022 om 18:07 uur

Bij het opstarten van Music Maker krijg ik deze melding:

Hierdoor activeert hij niet mijn gekochte versie van het programma (Music Maker premium 2021) en kan ik alleen de functies gebruiken van de gratis versie.

Ik heb de laatste versie opnieuw gedownload:

Hopelijk heeft iemand voor mij een oplossing voor dit probleem!

 

Reacties

Bol schreef op 25.08.2022 om 18:25 uur

@gavin-degraaf

Misschien is kan dit voor u de oplossing zijn:

  • Ga naar: C:\Users\uw gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\mm30 en verwijderhet MusicMaker.ini

Als u Magix Music Maker weer opstart, dan wordt INI bestand weer aangemaakt. Let Op!! Het zet uw Music Maker terug op de standaardwaarden

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gavin-degraaf schreef op 25.08.2022 om 18:30 uur

Dankjewel voor de eventuele oplossing! Echter heeft dit niet geholpen ik heb zoals beschreven dit bestand verwijderd:

Maar behoud helaas nog steeds het probleem:

 

mi-bo schreef op 25.08.2022 om 18:43 uur

@gavin-degraaf

Heeft U voor 16.02.2022 een ander account gehad waar MMM2021 Prem is/was geregistreerd, gezien het programma in 2020 is uitgekomen.

Misschien zit daar het probleem.

Sc6

Michael

gavin-degraaf schreef op 25.08.2022 om 18:49 uur

Ik heb zelf altijd maar 1 account gehad en ik heb eerder 2019 versie gehad en deze heb ik toen geüpgraded naar versie 2022* (niet 2021 mijn excuus) dit is gebeurd op 3-2-2022:

Het gene wat dit nog gekker maakt is dat ik gisteren nog zonder problemen kon werken met het programma

Daarnaast als ik met het serie nummer het product opnieuw wil activeren geeft hij aan dat ik deze al bezit...

gavin-degraaf schreef op 25.08.2022 om 19:01 uur

nog een update:

De store synchroniseert ook niet

Bol schreef op 25.08.2022 om 19:36 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

....Daarnaast als ik met het serie nummer het product opnieuw wil activeren geeft hij aan dat ik deze al bezit...

U kunt / hoeft het serienummer maar een keer te activeren. Nadat u Music Maker geactiveerd hebt wordt dit door Magix Duitsland opgeslagen in een database onder uw accountnaam.

Ik weet, dat er gisteren problemen waren met de servers bij Magix Duitsland. Hebt u Magix Music Maker al eens uitgelogd en weer ingelogd? Anders is mijn advies om MMM te deinstalleren en opnieuw te installeren.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 25.08.2022, 19:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gavin-degraaf schreef op 25.08.2022 om 20:09 uur

zojuist deze stappen geprobeerd echter blijft het probleem zich voor doen heb inmiddels ook een ticket aangemaakt:

Bol schreef op 25.08.2022 om 20:23 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Zie eens deze link met zo'n gelijksoortig probleem: https://www.magix.info/us/forum/internal-server-error-when-accessing-store--1199779/

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gavin-degraaf schreef op 26.08.2022 om 18:57 uur

Het probleem is helaas nog niet verholpen. De store doet het overigens wel weer en kan daar ook aankopen doen zonder probleem maar blijkbaar kan het programma niet mijn gekochte versie activeren bij het opstarten

 

mi-bo schreef op 26.08.2022 om 19:24 uur

@gavin-degraaf

Wat gebeurd er als er op "nu upgraden" klik want dan moet U zich activeren/registreren met account bekend bij MAGIX +ww.

Gr

Michael

gavin-degraaf schreef op 26.08.2022 om 19:25 uur

Dan krijg ik de in app store te zien met de laatste editie om die te kopen

mi-bo schreef op 26.08.2022 om 19:31 uur

@gavin-degraaf

u heeft toch een mail van Shop@magix.net gekregen met een installatie link

Hieronder een Tutorial hoe MMM2022 Prem te installeren

https://www.magix.info/nl/tutorials/installeren-van-mmm-2022--1277715/

Dan moet het goed komen, want U heeft nu vermoedelijk MMM2023 Free op de Pc staan en dan optie nieuweversie kopen.

Sc6

Michael

gavin-degraaf schreef op 26.08.2022 om 20:12 uur

Heb alles verwijderd en versie 2023 gekocht om maar alles up to date te hebben.

Via de link programma geïnstalleerd zodra ik inlog krijg ik dezelfde foutmelding:

Dus heb ik nog geprobeerd met het serie nummer de versie te activeren:

daarna nog geprobeerd opnieuw in te loggen en daarna te activeren echter krijg ik dan weer deze melding:

 

gavin-degraaf schreef op 26.08.2022 om 20:14 uur

ik heb het ook nog via hier geprobeerd te downloaden maar zelfde verhaal:

Ik heb ook nog snel een ander account aangemaakt om te kijken of ik dan dezelfde foutmeldingen krijg maar dan gebeurt er niks geks. Dus dit probleem speelt zich alleen af als ik op me originele account inlog.

mi-bo schreef op 26.08.2022 om 20:31 uur

@gavin-degraaf

Dank voor Uw Feedback.

Wat gebeurd er als de melding wordt weg geklikt, en de update wordt geïnstalleerd.

Hoe heeft U dit gedaan

"Ik heb ook nog snel een ander account aangemaakt om te kijken of ik dan dezelfde foutmeldingen krijg maar dan gebeurt er niks geks"

Dit zou betekenen dat U via een ander account het geregistreerd product kan installeren .

Het is vreemd maar dan zou het probleem toch moeten zijn opgelost met ander account.

Sc6

Michael

 

gavin-degraaf schreef op 26.08.2022 om 20:35 uur

Ik heb het serie nummer niet kunnen activeren op het andere account wat ik had aangemaakt op de website via een ander email want toen kreeg ik de melding dat deze al was geactiveerd op me originele account.

Ik heb ook nog geprobeerd in te loggen via een andere pc maar hier krijg ik dezelfde foutmelding.

Ik krijg ook nog steeds de foutmelding na het installeren van de update

mi-bo schreef op 26.08.2022 om 20:55 uur

@gavin-degraaf

Nu U toch MMM 2023 Prem heet gekocht.

Is het misschien het beste via

Volg voor de de-installatie onderstaande Probleemoplosser van Microsoft.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

alles wat met MMM te maken heeft definitief te verwijderen van de Pc.

Daarna via de link gekregen van shop@magix.net het programma MMM 2023 Prem opnieuw installeren, en niet vergeten de laatste Patch te downloaden

Sc6

Michael

Bol schreef op 26.08.2022 om 23:37 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Uw topic nog eens goed gelezen.

Wat u zo kunnen doen is het volgende:

  • Verwijder Magix Music Maker op de gebruikelijke manier via Alle instellingen (Windows) / Apps / Apps en onderdelen / Music Maker (64-bit)
  • Download de gratis versie vanaf: https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/?_oB=free
  • Installeer hier mee Magix Music Maker,
  • Log nu in met uw Emailadres en Wachtwoord

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. U kunt / hoeft de serienummers maar een keer te activeren. Nadat u Music Maker geactiveerd hebt wordt dit door Magix Duitsland opgeslagen in een database onder uw accountnaam.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.08.2022 om 00:06 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Nog even deze aanvulling op mijn bovenstaand antwoord.

Ik heb zo'n vermoeden, dat er iets helemaal mis is met de downlinken, die u via Magix Duitsland hebt gekregen. Maar wat, dat kan ik hiervandaan helaas niet zien / bepalen. Vandaar, mijn advies om gratis MMM versie te installeren, want alle Magix Music Maker versies zijn hier op gebaseerd.

Zie mijn opdrachtbevestiging

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.08.2022, 00:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.08.2022 om 00:38 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Net als bij serienummers, kunt / hoeft u waardeboncodes ook één keer te activeren. Nu wordt dit door Magix Duitsland ook opgeslagen in een database onder uw accountnaam en dit blijft ten aller tijden uw eigendom

De laatste versie van Magix Music Maker is

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.08.2022, 11:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gavin-degraaf schreef op 27.08.2022 om 02:47 uur

Dit word nog mooier ik heb ook geen toegang meer tot mijn aankopen bij producer planet met hetzelfde account.

Ik denk hierdoor ook dat het probleem niet te maken heeft met hoe het op mijn pc is ingericht maar juist te maken heeft met een probleem aan de kant van Magix zelf in hun servers/databases.

De rest van de website is namelijk wel gewoon functioneel:

Bol schreef op 27.08.2022 om 11:41 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Uw topic gaat over Magix Store Error: "Error Transferring https://api.magix-iap.com/codo/crest - server replied: Internal Server Error"

Hebt u Magix Music Maker versie 30.0.6.54 kunnen upgrade naar 31.0.0.10 en kunt u nu in Music Maker opstarten zonder foutmeldingen?

.....Dit word nog mooier ik heb ook geen toegang meer tot mijn aankopen bij producer planet met hetzelfde account....

Volgens mij is dit weer een geheel ander probleem. Hebt u deze link al geprobeerd? producerplanet.com

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.08.2022 om 12:21 uur

@gavin-degraaf

Als MMM 2023 Prem is opgestart ga naar Hulp,

hiervandaan kunt U direct naar Producerplanet.com gaan

Alt+P en ook hiervandaan songs uploaden

zie

daarna moet nog wel worden ingelogd, rechts van hartje

 

Sc6

Michael

 

Bol schreef op 27.08.2022 om 13:19 uur

@gavin-degraaf

Hallo Gavin,

Ik vond het zeer vreemd, dat u MMM versie 31.0.0.9 installeerde en niet versie 30.0.6.54. Daarom heb ik de gratis versie van de site van Magix gedownload en geïnstalleerd. Bij mij verliep de upgrading van 30.0.6.54 naar 31.0.0.9 vlekkeloos. Alles wat ik had werd automatisch overgenomen en geïnstalleerd. Nu heb ik ook de weer laatste MMM versie. Hiervoor wil ik u bedanken.

Ik voor u verder op onderzoek uit en laat u dit weten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-