beeldstabilisatie

Reacties

Frans-Hellebrand schreef op 02.02.2021 om 23:33 uur

Nou Rob, ik ben hartstikke blij met alle tips en hulp die ik van jou en de andere forumleden heb gekregen. Ik vind films maken een geweldige hobbie kan er dagen aan een stuk mee bezig zijn en geef nooit op als ik graag iets moois wil maken. Ik heb al 6 jaar, sinds mijn pensioen, veel plezier gehad van VDL 2015 en wil me nu in de coronaire veel bezig gaan houden met het omzetten van videobanden waar al mijn oude kostbare films op staan. Ik ben ontzettend blij dat ik bij jullie Forum ben terecht gekomen. Jullie staan meteen klaar met oplossingen. Niets is jullie te veel. Je weet niet hoe dankbaar en blij ik hiermee ben.

Nogmaals heel hartelijk dank!

mi-bo schreef op 03.02.2021 om 08:12 uur

@Frans-Hellebrand

Beste Frans.

Dank voor Uw Feedback.

Als U MAGIX RUV niet op Uw Pc heeft staan is het logisch dat de usb-omzetter niet is te zien in MAGIX vdl 2015.

Gelukkig is het opgelost.

Veel plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden.

Blijf gezond.

M.vr.gr.

Michael

Frans-Hellebrand schreef op 03.02.2021 om 08:20 uur

Dank je wel voor alle hulp, Michael

Bise schreef op 03.02.2021 om 11:00 uur

Beste Frans ook van mijn kant, leuk om te horen dat u zo enthousiast bent. Zelf ben ik ook druk bezig met omzetten van banden.

Succes,

Cees

Bol schreef op 03.02.2021 om 15:31 uur

@Frans-Hellebrand

Hallo Frans,

Ik sluit mij graag in het geheel aan, wat @Bise (Cees) schrijft, dat u zo enthousiast en gedreven bent. Het spreek voor zich dat wij als forumleden, voor zover het in ons vermogen ligt, andere forumleden te helpen, zodat hij of zij weer verder kunnen met zijn of haar geweldige hobby.

Hierbij wens ik u heel veel geduld met het digitaliseren van uw 50 VHS banden. Maar dat zal in de coronatijd niet zo erg moeilijk zijn, we zijn min of meer aan huis gekluisterd.

Groet, Rob

Gewijzigd i.v.m. taalcorrectie

Laatst gewijzigd door Bol op 03.02.2021, 18:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Frans-Hellebrand schreef op 03.02.2021 om 22:22 uur

Dank je wel. Jullie zijn allemaal kanjers en doen geweldig werk. Op deze manier kan ik en met mij nog meer mensen genieten van een geweldige hobby.