Audio Piek meter werkt niet meer na upgrade 27.0.0.16

Reacties

Bol schreef op 30.10.2018 om 23:14 uur

Hallo Martin,

Fijn om te lezen, dat bij jou de audio piekmeter ook weer werkt.

Analog Synth 2 heb ik niet aangeschaft, omdat ik MMM27 alleen maar gebruikt om stukje muziek onder mijn films te creëren.

Of Cymbalistic weer over alle 4 de kanalen gaat werken, dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Magix geeft zelf aan, dat het downloaden en installeren van Soundpools uit de Store weer normaal moet werken, daar gaan we dan ook maar vanuit dat het zo is.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.10.2018, 23:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.04.2019 om 20:04 uur

Hallo Marmo,

Ik heb instrument Cymbalistic gedownload bij VSTFree en geinstalleerd onder Magix Music Maker.  OUT 1 werkt bij wel, maar Out 2,3,4 werken niet.

Ik heb het grote vermoeden, dat dit ook een bug is in MMM27. Misschien dat dit in een volgende patch gerepareerd wordt, net als de audio piekmeter.

Groet,

Rob 

Hallo Martin,

Het is alweer een tijdje geleden, dat wij contact gehad hebben met elkaar. Maar ik was vandaag wat aan het experimenteren in Music Maker en dacht toen aan jou. Ik heb opnieuw Cymbalistic gedownload van VSTfree en geïnstalleerd onder Magix Music Maker versie 27.0.3.34 en nu werkt OUT 1,2,3 en 4 weer.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.04.2019, 20:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marmo schreef op 07.05.2019 om 20:42 uur

Hallo Rob,

Dank voor de reactie. In eerste instantie werkte het bij mij nog steeds niet, maar na opnieuw downloaden en installeren, werkte het wel. Alle kanalen en cymbals werken weer.

Daar ben ik wel blij mee, dit is één van de betere VST plugin met gesampelde cymbals.

Groet, Martin

Bol schreef op 07.05.2019 om 20:46 uur

Martin, fijn om te lezen, dat het bij jou de cymbals ook weer naar wens werkt. Gr. Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-