prøver på nytt på mitt språk (Norsk)

Morten-kaarvand wrote on 11/7/2019, 3:31 PM

Jeg prøvde meg på et inlegg på engelsk, menn som nå er Norsk. Det jeg sa var etter å ha gjonnoprettet pcen min til fabrikkinnstillinsvant mitt m,m,jam. Jeg hadde mange,mange musikkstiler. Jeg gjorde dette en gang tidligere og da klarte jeg på et merkelig vis å få det gamle tilbake. Hva kunne det være jeg gjorde?? Programmet er fra 16 eller 17 tipper jeg. har svart fromtcover og musikkpoolene, indie rock indie and sons og rock on fire var gode og spesielle

Comments

emmrecs wrote on 11/8/2019, 4:31 AM

@Morten-kaarvand

Thank you for taking my advice to post in your native language. Google translates your question as:

I tried on a post in English, men who are now Norwegian. What I said was after restoring my PC to my factory setting habit m, m, jam. I had many, many styles of music. I did this once before and then I was able to strangely get the old one back. What could it be I did ?? The program is from 16 or 17 I guess. has black fromtcover and the music pools, indie rock indie and sons and rock on fire were good and special

I see you are asking about MM Jam. It has its own support channel. Please read this post and follow the instructions there.

HTH

Jeff

Takk for at du tok rådene mine om å legge ut på morsmålet ditt.

Jeg ser at du spør om MM Jam. Den har sin egen støttekanal. Les dette innlegget og følg instruksjonene der.
https://www.magix.info/uk/forum/music-maker-jam-faqs-and-support--1192227/

Win 10 Pro 64 bit, Intel i7 Quad Core 6700K @ 4GHz, 32 GB RAM, NVidia GTX 1660TI and Intel HD530 Graphics, MOTU 8-Pre f/w audio interface, VPX, MEP, Music Maker, PhotoStory Deluxe, Photo Manager Deluxe, Xara 3D Maker 7, Samplitude Pro X7 Suite, Reaper, Adobe Audition 3, CS6 and CC, 2 x Canon HG10 cameras, 1 x Canon EOS 600D, Akaso EK7000 Pro Action Cam