Programa fecha quando vou salvar parte da gravação....

gustavovargasloc wrote on 3/28/2021, 5:41 PM

Boa noite. Volta e meia, quando estou gravando áudios mais longos em meu SOundFOrge Audio Studio 10.0 , e vou salvar uma parte do que já gravei, o programa indica um erro ( por uma janela que se abre e pede pra clicar em relatório de erros. Ao clicar ou apenas ao fechar a janela, o programa se fecha por inteiro e eu preciso reabri-lo para continuar gravando. Hoje está absurdamente recorrente este problema. Lembro que adquiri este software de maneira legal, ou seja: foi pago , e não estou contente com o que está acontecendo. O que será feito para reparar esse problema de gravação? Grato, Gilberto Gustavo Vargas

Comments

rraud wrote on 3/29/2021, 11:36 AM

Este es un foro de idioma Enslish. Utilice una aplicación de traducción de español a inglés.

john_barr wrote on 3/29/2021, 1:48 PM

Este es un foro de idioma Enslish. Utilice una aplicación de traducción de español a inglés.

The language is Portuguese, not Spanish.

PATIENT-X wrote on 3/29/2021, 2:04 PM


@gustavovargasloc

Olá, traduzi para você porque este é o fórum em inglês, espero que alguém possa ajudá-lo,

Translated: Good evening. Every now and then, when I'm recording longer audios on my SOundFOrge Audio Studio 10.0, and I'm going to save a part of what I've already recorded, the program indicates an error (through a window that opens and asks to click on an error report. When clicking or just closing the window, the program closes entirely and I need to reopen it to continue recording. Today this problem is absurdly recurring. I remember I bought this software legally, that is: it was paid for, and I am not happy with what's going on. What will be done to fix this recording problem? Thanks, Gilberto Gustavo Vargas
 

Forum Moderator 

 

Last changed by PATIENT-X on 3/29/2021, 2:34 PM, changed a total of 2 times.

Pc self build by me.

Azza Pyramid 804 case

Intel Core i5-13600K Processor 3.5GHz

Kingston FURY Beast 32GB (16GB x 2) 4800MHz DDR5

Geforce RTX2080 Founders edition

Firecuda 530 1tb SSD Nvme

Team Group T-FORCE DELTA MAX RGB LITE 2.5" 1TB SATA III

Corsair RM1000x 80 PLUS Gold Fully Modular ATX 1000 Watt Power Supply

5in LCD Screen

Lian Li UNI SL120 V2 triple fans

MSI Meg Unify Z690 motherboard

 

 

PATIENT-X wrote on 3/29/2021, 9:02 PM

@gustavovargasloc

Olá, este é um fórum de usuário público para usuário. Você pode descrever o texto do erro e, possivelmente, tirar uma captura de tela da mensagem de erro pop-up e carregá-la para que possamos ver.

Hello, this is a public user-to-user forum. Can you describe the error text and possibly take a screenshot of the error message that pops up and upload it so we can see it.

Forum Moderator 

 

Last changed by PATIENT-X on 3/29/2021, 9:06 PM, changed a total of 1 times.

Pc self build by me.

Azza Pyramid 804 case

Intel Core i5-13600K Processor 3.5GHz

Kingston FURY Beast 32GB (16GB x 2) 4800MHz DDR5

Geforce RTX2080 Founders edition

Firecuda 530 1tb SSD Nvme

Team Group T-FORCE DELTA MAX RGB LITE 2.5" 1TB SATA III

Corsair RM1000x 80 PLUS Gold Fully Modular ATX 1000 Watt Power Supply

5in LCD Screen

Lian Li UNI SL120 V2 triple fans

MSI Meg Unify Z690 motherboard