how can i find a program i used before with a lot of soundpools

Morten-kaarvand wrote on 11/6/2019, 5:35 PM

det stemmer at jeg ikke er engelsk. Norge er mitt hjemland og jeg gjør som du foreslår og prøver på mitt språk

unlimited loops er det jeg plsged med. ksn ikke noem se etter om jeg har betalt. jeg har prøvd å få hjelp for dette så lenge nå at det er skammelig at jeg som faktisk lager så bra musikk ikke er i stand til å ordne dette MEN NÅ MÅ JEG FÅ HJELP accqured sstår det på kontoen. bak unlimided loops. hva skjer? jeg vi bruke det nå. får jeg ikke hjelp nå har dette irritert meg lenge bok til at jeg går over til steinberg. faens skit dette

Comments

emmrecs wrote on 11/7/2019, 3:29 AM

@Morten-kaarvand

Welcome to the Magix forums.

Unfortunately your post is rather hard to understand. I suspect you are not a native English speaker? If so, please post in your native language and we will use a translator software to read what you are asking and so try to help.

Jeff
Forum Moderator

Win 10 Pro 64 bit, Intel i7 Quad Core 6700K @ 4GHz, 32 GB RAM, NVidia GTX 1660TI and Intel HD530 Graphics, MOTU 8-Pre f/w audio interface, VPX, MEP, Music Maker, PhotoStory Deluxe, Photo Manager Deluxe, Xara 3D Maker 7, Samplitude Pro X7 Suite, Reaper, Adobe Audition 3, CS6 and CC, 2 x Canon HG10 cameras, 1 x Canon EOS 600D, Akaso EK7000 Pro Action Cam