zwatte achtergrond bij titels

golfie schreef op 01.12.2017 om 10:44 uur

Bij het maken van een standaard titel blijf ik zwarte achtergrond houden.

De 2 oplossingen die op dit forum aangedragen worden bieden geen oplossing. Ik werk met versie proX 15.05.195 (upd3).Ik kan hem met chromakey veranderen maar dan heb ik enkel maar zwarte letters. Dit is een vervelend probleem wat mij al uren gekost heeft. Wat denk je van een film van 1 uur met titels en dan veranderen. Niet leuk meer, is gekomen na laatste update.

bvd golfie

Reacties

mi-bo schreef op 01.12.2017 om 11:19 uur

Golfie,

kijk even naar deze link.

antwoord gegeven door Cees

https://www.magix.info/nl/forum/after-export-title-come-with-backgroud--1197146/#ca1357604

bijlage

Groeten

Michael

golfie schreef op 01.12.2017 om 13:34 uur

michael,

Dank ,Ik schreef in de vraag dat ik de beide oplossingen geprobeerd had, en dat dit geen resultaat opleverde.

Wat is inmiddels het geval.Ik heb nog 2 x heen en weer geschakeld en oeps het ging . Of dit zo blijft we zullen afwachten.

Dank voor antwoord groet golfie

mi-bo schreef op 01.12.2017 om 13:42 uur

Golfie,

Bedankt voor Uw antwoord,

laten we hopen dat het is opgelost,

het is en blijft een Pc

Groeten

Michael

Bol schreef op 01.12.2017 om 16:13 uur

Golfie, wat voor videokaart zit er in uw PC?

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 01.12.2017 om 19:23 uur

hoi bol

Er zit een videkaart amd raedeon R 7 200 in.

Bol schreef op 01.12.2017 om 23:10 uur

Hallo Golfie,

Het is fijn om te lezen, dat je voorlopig geholpen bent met het antwoord van Cees en Mi-Bo.

Volgens mij is het een DirectX probleem. Heb je al de laatste AMD video drivers geïnstalleerd? zie:

Kopieer deze link naar je browser.

http://www.amd.com/en-us/markets/game/downloads

Succes

Bol

5x gewijzigd i.v.m. aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 02.12.2017, 10:22, in totaal 5 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 02.12.2017 om 10:25 uur

BoL

Gedaan zo je liet zien .Werkt goed .Nog geen probleem met iets gehad . Heel erg bedankt voor de tip.

Golfie

Bol schreef op 02.12.2017 om 10:28 uur

Hallo Golfie,

Het is fijn om te lezen, dat je probleem hiermee is opgelost.

Fijn weekend,

Bol

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 02.12.2017 om 11:51 uur

hoi Bol,

alles loopt als een goed geolied machientje bedankt voor de hulp .

groet Golfie