Zwarte lijn over beeld die niet weg te halen is, ook niet na opnieuw invoegen fragment

vkic schreef op 09.07.2016 om 18:03 uur

Op een bepaalde plaats in mijn project verschijnt opeens een zwarte horizontale lijn die in een paar seconden naar boven wegloopt. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de scene ervoor, waar ik een uitsnede heb met 2 verschillende beelden boven elkaar. Deze werkte opeens niet meer en ik kon het succesvol herstellen. De lijn, die nu dus in de volgende verschijnt, begint op dezelfde hoogte.

Probleem is dat ik niet weet hoe die lijn er komt en nog minder hoe je de lijn weghaalt. Ik heb het fragment zelfs weggehaald en weer opnieuw ingevoegd maar wat ik ook doe, op die plaats in de film verschijnt altijd die hinderlijke lijn (ook bij een heel ander, vers ingevoerd  fragment bijvoorbeeld).

Hoe haal ik die lijn definitief weg?

Betreft: VDL 2016 Premium op W10 Professional

Reacties

mi-bo schreef op 10.07.2016 om 09:53 uur

Hallo,
al geprobeerd, op de plaats waar het probleem zich voordoet, een marker te zetten, dan  Alt+1 dan is een frame zichtbaar en kan daar aan gewerkt worden, ook is de mogelijkheid dat er een lange fade is gemaakt, dit kan door aan het einde van stukje project dit weer naar links te schuiven en dan is de overvloeier weg.
gr
Michael

vkic schreef op 10.07.2016 om 13:32 uur

Hallo Micheal,

Bedankt voor het snelle antwoord. Ik zag, hierdoor neem ik aan, de "boosdoener"  op spoor 10. Geen idee hoe het daar kwam maar het is weer mooi opgelost.

mi-bo schreef op 10.07.2016 om 18:08 uur

Fijn dat het is opgelost, en dat dit kenbaar is gemaakt op het Forum, kunnen andere gebruikers van MAGIX producten hier iets mee doen.

succes met je mooie hobby

gr

Michael