ik wil graag tekst door mijn foto laten lopen maar ik krijg telkens een zwarte kader er om heen waardoor de foto verdwijnt, wie kan mij in jip en janneke taal uitleggen hoe ik die zwarte kader transparant krijg??
Ik bedoel niet je netwerkkaart, maar je videokaart. Ga naar het configuratiescherm en klik op Apparaat beheer en kijk bij beeldschermadapters. zie afbeelding
Ik heb het vermoeden, dat jouw videokaart niet overweg kan met DirectX11. Wat je zou kunnen proberen is om de Videomodus in de Compatibiliteitsmodes te zetten
Ik heb het vermoeden, dat jouw videokaart niet overweg kan met DirectX11. Wat je zou kunnen proberen is om de Videomodus in de Compatibiliteitsmodes te zetten
Succes,
Rob
dank je wel dit was de oplossing....geen kader meer.... nog maal dank je wel
Het doet mij deugd om te lezen, dat hiermee jouw probleem is opgelost. Toch wil ik nog wel een verklaring neerschrijven voor andere Magix gebruikers.
Zoals ik al verwachten, ondersteund Betty's videokaart Nvidia GeForce 8400 GS geen DirectX11. zie afbeelding
Voor deze videokaart wordt door Nvidia geen nieuwe drivers meer uitgebracht. De laatste driverversie is: Geforce 342.01 d.d. 14 december 2016
Door de Videomodus in de Compatibiliteitsmodes te zetten, is hiermee het probleem van Betty opgelost. Het systeem zal trager worden, daar nu de CPU belast wordt en de GPU niet wordt aangesproken..