Reacties

RiViS schreef op 22.09.2011 om 11:56 uur

Hallo Klaas,

Geen idee wat de foutmelding betekent, maar misschien wil je ons vertellen wanneer de fout optreedt, bv meteen na inschakelen of na een bepaalde bewerking? En wat gebeurt er daarna? Kun je verder? Loopt het vast?

groet,

Rijk

Leonardo schreef op 04.10.2011 om 12:58 uur

Hallo,

Ik heb dit probleem ook. Het programma geeft een foutmelding wanneer ik de geselecteerde opnames ga verplaatsen. Misschien doe ik dat te snel. Ik weet het verder niet maar het programma loopt wel vast dus opnieuw opstarten en verder gaan.

Kan mij iemand vertellen waarom bij de extra nieuwe overgangen FX er maar 6 of 7  instaan terwijl in een instructie film van Magix op Youtube  er een stuk of 20 van te zien zijn. Kan ik er nog een aantal van downloaden of die ik iets verkeerd. Ook mis ik het geluid bij de overgangen.

gr. Leonardo

RiViS schreef op 04.10.2011 om 19:33 uur

Hallo Leonardo,

In geval van de download versie: Via Hulp/ Gratis download kun je nog een heleboel overgangen, effecten etc downloaden en installeren, even de tijd er voor nemen, het zijn grote bestanden.

Als je van de dvd hebt geïnstalleerd: heb je wel gekozen voor: volledige installatie?

groet,

Rijk

orcadi schreef op 27.10.2011 om 18:52 uur

Hallo, ik heb ook een probleem gehad met MX-Plus: foutmelding dat er een zwaarwegend probleem was met de software, veroorzaakt door MPEG2.DLL

Het programma wilde daarna nog wel opstarten, maar de foutmelding verscheen prompt weer.

Per toeval heb ik ontdekt dat in de laatst geopende map, waar het programma automatisch naar terugkeert als het wordt gestart, een filmpje stond dat ik had gedownload van Youtube.

Het filmpje liet zich niet afspelen door Windows Media Player. (foutieve of onbekende codering).

Na dit filmpje verwijderd te hebben startte het programma weer op en kreeg ik de foutmelding niet meer.

Dus geen fout in de software en ook niet veroorzaakt door MPEG2.DLL

lauravangigch schreef op 24.11.2011 om 10:54 uur

Helaas geen antwoord op je vraag, maar ik heb hetzelfde probleem als ik een dvd wil branden, ik krijg dan de melding "nul" (laadadres: 0xffffffff op adres 0x0b71c6df

Iemand hier nog een oplossing voor??
Ik heb Magix Video Deluxe 16.

Alvast bedankt!

ruudvenema schreef op 27.11.2011 om 09:28 uur

Bij mij precies hetzelfde probleem. Na het inladen van het meest recente project treedt het vrijwel direct op bij de eerste de beste bewerking. 

De melding is dan: Fout in module "mpeg2.dll"(laadadres:0x09920000) op adres 0x099399b7 uitzondering 0xc0000005"access-vidation"

Op dat moment loopt het hele programma krakend vast en kan ik het alleen met windows taakbeheer stoppen.De suggesties die vanuit Magix worden gedaan om op dat moment te saven onder een andere naam werken niet. Ook de optie herstellen loopt vast.

Ik heb dit probleem al een paar keer gehad en ben steeds uiteindelijk maar weer helemaal van voren af aan begonnen met monteren (12uur montagewerk!). Zo ondertussen word ik het programma goed zat. Magix staat bekend als stabiel maar ik heb helaas andere ervaringen met alle versies vanaf 2008 .(pinnacle is trouwens helemaal een drama)

 

lucky_me schreef op 29.11.2011 om 01:34 uur

Hallo

Enkele weken geleden gaf ik aan iemand de raad om zijn virtueel geheugen te verhogen in windows. Dit werd uitgevoerd en het probleem (kreeg ook een foutmelding met "acces violated" ) was ermee van de baan. Het probleem wordt veroorzaakt doordat het programma geheugen wil pakken dat aan windows toegekend is (vandaar die "vijandige toegang"). Ik ga er hier wel van uit dat er voldoende fysiek geheugen is anders moet dit eerst aangevuld worden.

Ik meen te weten( maar ik ben geen expert ter zake) dat windows 32bit maximaal met 4 GB kan werken en dat die beperking er niet is voor 64bit versies.

Doordat MX veel meer geheugen nodig heeft dan vdl16 kan het zijn dat vdl16 draait zonder problemen en de problemen enkel opduiken bij Mx

mvg

Luc

ruudvenema schreef op 29.11.2011 om 19:42 uur

Ik zal het eens proberen, hopelijk werkt het. Nu moet ik eerlijk vertellen dat het euvel optrad bij een project dat 2,5 uur lang was, en uit diverse soorten bestanden opgebouwd was variëerende van 1080p mts,mpeg, vob,jpeg, wav ,mp3 etc. 

Dus dat het Magix programma hier problemen mee had , was misschien wel niet zo raar.Het bijzondere is wel dat het met name gebeurt nadat ik het project heb opgeslagen en op een ander moment weer wil inladen en bewerken.