Ik erger me al enkele weken, zo niet maanden, kapot aan de zinloze updates van de Updateservice. En aan het vrijwel dagelijkse bombardement inzake updates per email.
De huidige versie van Video de Luxe Premium 2017 voldoet, wat mij betreft, nog uitstekend. Ik zal pas upgraden wanneer ik het me kan veroorloven EN als er nieuwe functionaliteit beschikbaar komt, zoals ondersteuning van mijn videokaart (waardoor de export sneller zou verlopen) of ondersteuning van mijn capturekaart, waarmee ik zowel het capturen als het editen in één programma zou kunnen uitvoeren.
Magix, kap alsjeblieft met deze onzin; het kan er alleen maar toe leiden, dat mensen volledig afknappen op je produkten, en elders gaan kijken naar alternatieve programma's.
Stuur me alleen emails, als je ECHT iets nieuws te melden hebt; zoniet, zal ik me gedwongen zien, Magix aan mijn spamfilter toe te voegen, en me te gaan verdiepen in open-source alternatieven.
Je wekt nu de indruk, dat je programma's zo'n beetje uitontwikkeld zijn, en dat je wanhopig op zoek bent naar een ander verdienmodel.