Zijn er cursusen van Magix Academy in Nederland?

Joopjazz schreef op 05.07.2016 om 21:33 uur

Op de Magix sites is alleen de Duitse website van Magix Academy met cursussen en trainingen zichtbaar.

De Nederlandse deel kan ik niet vinden. Is deze er niet meer?

Werk vervolgens met Magix producten: Video de Luxe 15, 16, MX plus en nu met  Video de Luxe 2013 Plus. Inmiddels met Magix Video deLuxe Plus 2021.

Dit jaar (januari 2013 in Heemskerk) de cursus 'Videomontage makkelijk gemaakt met Magix Video deluxe' gevolgd.

Tevens plezierige gebruiker van Music cleaning lab Deluxe 2003 en nu Audio Cleaning Lab 16 Deluxe. 

Foto's op CD en DVD 8.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 06.07.2016 om 10:13 uur

Hallo Joop,

Volgens mij worden er in Nederland geen trainingen meer gegeven. U kunt deze vraag beter stellen aan Magix Support.

Groet,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 06.07.2016 om 14:45 uur

Hallo Joop, kijk eens bij eckkies.nl dat is een site van Fred van Eck die heel veel doet met Magix. Zie ook zijn youtube kanaal met een heleboel voorbeelden met VDL!. Ik zag de eerst volgende cursus is op 17 sept. '16 in Heemskerk van 9.30 tot 13.00 uur

Suc6 

mi-bo schreef op 06.07.2016 om 22:46 uur

misschien woonachtig in de buurt van Deventer kijk eens naar www.hanswolters.com

gr

Michael

mi-bo schreef op 09.07.2016 om 14:34 uur

Hallo JoopJazz.

Zoals in Duitsland worden op dit moment geen cursussen meer door MAGIX gegeven, vandaar het niet meer voorkomt op de MAGIX info site

maar  heeft u al een adres gevonden i.v.m een MAGIX cursus, gezien U niet op antwoorden reageer van Forum Freaken

gr

Michael