Zeer veel storingen in video de luxe 2014 plus

hwortelboer schreef op 22.12.2013 om 13:07 uur

Ik heb constant zeer veel storingen, ik heb een zeer zware laptop Dell Alienware M17X.

Ik gebruik Windows 7 Ultimate. 64 bit.

Het programma loopt o.a. constant vast bij het monteren. Bijzondere titels werken niet.

Steeds raak ik opgeslagen gegevens kwijt. Hardnekkige zelfde fouten verspreiden zich door vele delen van de film.

Er is zo geen lol aan, hoe los ik dit op. Ik heb het programma deze week gekocht. Download versie.

Reacties

RiViS schreef op 23.12.2013 om 12:47 uur

Hallo Wortelboer,

Dit lijkt me niet normaal (ik herken deze problemen met VdL2014 niet). Misschien is er iets op je computer dat niet goed combineert met VdL. Heb je soms zware games op je PC staan? Ik weet eigenlijk niet of dat nog wel geldt, maar er wordt nog altijd gewaarschuwd voor de combinatie games en Videobewerkingssoftware. (Zelf heb ik overigens MS Flight Simulator er bij staan en daar nooit iets van gemerkt.)

Een her-installatie zou je ook kunnen overwegen. Dan wel eerst de bestaande versie netjes de-installeren.

groet,

Rijk

PS(3x):  1) heb je het programma geregistreerd bij Magix? 2) heb je ook de aanvullingen gedownload en geïnstalleerd? Zie onder Hulp/ Gratis downloads en 3) download ook de nieuwste updates onder Hulp/ Actualisering