Youtube export instellen in Video Deluxe 2013

Makemp schreef op 29.12.2013 om 14:08 uur

Beste lezer,

Ik ben bezig met een screen record projecten in Video DeLuxe 2013 op 1080p en een bitrate van 15.

Echter als ik exporteer naar youtube dan exporteet Veideo Deluxe met een bitrate van 25, ik heb zowel de film instellingen als de screen recod optie op 15 gezet.

Mijn vraag is hoe kan ik de exporteer instelling houden op 15 zonder dat Video Deluxe op 25 zet, wel zodaning op HD 1080p kwaliteit?

Tevens volgens Google/Youtube moet de bitrate van de opname gelijk zijn met de export, https://support.google.com/youtube/answer/1722171 .

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Makemp

Reacties

HDU-Veen schreef op 29.12.2013 om 21:43 uur

Dag Makemp,

Ik heb het getest in mijn VDL 16 premium versie en dat werkt gewoon goed. D.w.z., ik kies [bestand];  [exporteren], keuze [Windows Media Export]. Bij de instellingen kies ik vervolgens het juiste formaat en naast de framrate, kun je met de [...] button een eigen instelling geven. Kies hier 15 f/sec.

Bij de eigenschappen van het ge-exporteerde bestand, kun je daarna het formaat checken, (rechtermuisklik op het bestand, kies eigenschappen) daarna open je tabblad [details]. Daar moet dan de 15 f/s instelling terug te vinden zijn.

Succes!!

Henk