Reacties

mi-bo schreef op 19.01.2011 om 10:07 uur

Beste,

U hoeft niet weer een nieuwe Magix programma te kopen,

maar zet op de laptop Win Vista of Win Xp en het probleem is opgelost,

succes.

Polders schreef op 19.01.2011 om 10:17 uur

Beste wybertje, als aanvulling en alternatief op het bericht van mi-bo ga eens naar http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/nl-nl/faq.aspx

Daar wordt uitgelegd dat W7 een mogelijkheid heeft programma's uit te voeren, die voor eerdere Windows versies zijn geschreven. Als een ouder programma niet correct werkt, kunt de probleemoplosser Programmacompatibiliteit worden gebruikt om oudere versies van Windows te simuleren, dit kan het probleem oplossen

Klik daarna op Start, Configuratiescherm, Programma's en vervolgens op Programma's uitvoeren die zijn gemaakt voor vorige versies van Windows, selecteer daar Foto's op CD&DVD7.

Succes

wybertje schreef op 25.01.2011 om 20:31 uur

Beste,

U hoeft niet weer een nieuwe Magix programma te kopen,

maar zet op de laptop Win Vista of Win Xp en het probleem is opgelost,

succes.

Maar als je vista of xp niet hebt wordt het ook een dure hobby en om alleen voor dit geval xp of vista te installeren gaat me ook te ver.  Maar toch bedankt voor de reactie.

wybertje schreef op 25.01.2011 om 20:42 uur

Beste wybertje, als aanvulling en alternatief op het bericht van mi-bo ga eens naar http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/nl-nl/faq.aspx

Daar wordt uitgelegd dat W7 een mogelijkheid heeft programma's uit te voeren, die voor eerdere Windows versies zijn geschreven. Als een ouder programma niet correct werkt, kunt de probleemoplosser Programmacompatibiliteit worden gebruikt om oudere versies van Windows te simuleren, dit kan het probleem oplossen

Klik daarna op Start, Configuratiescherm, Programma's en vervolgens op Programma's uitvoeren die zijn gemaakt voor vorige versies van Windows, selecteer daar Foto's op CD&DVD7.

Succes

Ik ga ermee aan de slag. Misschien installeer ik het gewoon op m'n oude computer met xp, ben ik overal van af. Ik vind het alleen niet zo netjes van magix om niet iets aan te bieden opdat je dit programma gewoon kunt gebruiken onder windows 7.