Wie werkt er met een AVC Intra codec?

broedervideo schreef op 17.10.2018 om 21:14 uur

Ik heb de AVC Intra codec gekocht en geinstalleerd in Pro X7 maar het werkt niet . Elke keer als ik op een file klik dan komt er Preload proces loopt en dan kan ik een 4 gangen maaltijd maken. Is niet mee te werken. Na ca 60 e-mail wisselingen met Magix, waarvoor mijn complimenten, komen we niet tot een oplossing. Ook het downloaden van 10 werkt het niet.

Wie heeft hier ervaring mee met de AVCI?

Ik hoor graag

Robert

Reacties

mi-bo schreef op 17.10.2018 om 22:38 uur

@broedervideo

Beste Robert,

Even op Google gekeken dit is een Product speciaal voor Panasonic.

(Panasonic heeft AVC-Intra-codec-ondersteuning aangekondigd in april 2007.)

Een vreemde vraag waarom gebruikt U dit, U kunt toch beelden van een Panasonic camera gewoon inladen in MAGIX video Pro X 7.

Mvg

Michael

broedervideo schreef op 18.10.2018 om 11:51 uur

dat is het hem nu. Ik heb een Panasonic HPX371 en deze heeft de AVCI codec, dus dan ben ik de codec nodig in Magix.

Bol schreef op 18.10.2018 om 11:55 uur

Hallo Robert,

Ik kan het niet begrijpen, dat na ca. zestig e-mails met Magix Support het niet tot een oplossing is gekomen.

Als je een project voor de eerste keer exporteert via Bestand / film exporteren / video als HEVC of als Intermediate Codec, moet je eenmalig de HEVC codec aanschaffen, kosten € 4,99

De opmerking: "Panasonic heeft AVC-Intra-codec-ondersteuning aangekondigd in april 2007" kan wel eens correct zijn. Zoals je kunt zien in de afbeelding ondersteund Magix DVCPRO en AVC-intra ook.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 18.10.2018 om 13:22 uur

@broedervideo

Beste Robert,

Dank voor Uw antwoord,

in MAGIX video Pro X 7 zit namelijk geen HEVC.

en daar heeft MAGIX Support op gereageerd.

In de nieuwste MAGIX video Pro X zit het namelijk wel.

Mvg

Michael

broedervideo schreef op 18.10.2018 om 15:10 uur

In X10 werkt het ook niet. Ik ben op zoek naar iemand waarbij het wel wekt. Is hier iemand dan die er mee werkt?

broedervideo schreef op 18.10.2018 om 15:13 uur

beste allemaal tot nu toe. Was het maar zo'n feest dat ik met export kon komen. het bewerken op de tijdlijn werkt niet

mi-bo schreef op 18.10.2018 om 15:25 uur

@broedervideo

Beste Robert.

helaas kan ik U niet verder helpen.

Veel sterkte met het vinden van de juiste oplossing.

Mvg

Michael

broedervideo schreef op 18.10.2018 om 15:28 uur

Dank je Mi-Bo voor jou reactie.

Bol schreef op 18.10.2018 om 19:05 uur

Hallo Robert,

Inderdaad heeft Mi-Bo gelijk, dat in Pro X7 geen HEVC codec geactiveerd kon worden. Dit was pas vanaf Pro X8 mogelijk. Het is wel mogelijk in VDL 2016. Mijn antwoord is gebasseerd op Pro X8/9/10. Zie mijn persoonlijk bericht. Ik zie wel of je hiervan gebruik maakt.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.10.2018, 19:13, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-