Wezenloze pop-ups

gany schreef op 03.12.2018 om 17:18 uur

Geacht forum,

Al maandenlang kan ik VDL niet laden of afsluiten zonder een identieke pop-up voor een nieuwe VDL-versie. 'Niet meer weergeven' haalt niets uit. Ik gebruik het programma dagelijks dus ik erger mij er dagelijks mateloos aan. Het is een ware plaag. Hoe kom ik van die ongevraagde en wezenloze pop-ups af?

Reacties

Bol schreef op 03.12.2018 om 18:29 uur

Hallo Ganny,

Je zou dit eens kunnen proberen: https://www.magix.info/nl/forum/hoe-voorkom-ik-die-irritante-advertenties-bij-opstarten-pc--1194309/#ca1341519

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gany schreef op 03.12.2018 om 19:42 uur

Helpt niet. Maanden geleden al geprobeerd. Want daardoor kan ik het programma niet meer openen. Bovendien is het absurd dat ik moet zoeken naar hoe ik ongewenste reclame van Magix in een betaald programma van Magix moet laten stoppen, vindt u niet? Bij mijn weten stond spam niet in de overeenkomst.

Magix dient het op te lossen. Simpel door 'niet meer weergeven' te laten werken, in plaats van eindeloos die wezenloze pop-ups te blijven sturen. Heeft u een oplossing die werkt?

Bol schreef op 03.12.2018 om 19:57 uur

Hallo Gany,

Doordat ik "connect" heb verwijderd, heb ik nog af en toe een reclame uiting, wat mij niet irriteert, ik klik het gewoon weg. Ik heb nog nooit gehoord of gelezen, dat als je connect hebt verwijderd het programma niet meer opstart. Mijn advies deinstaleer en installeer het programma opnieuw.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.12.2018, 17:53, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gany schreef op 04.12.2018 om 17:30 uur

Dank voor uw reactie.

Herinstallatie helpt evenmin. Het enige dat helpt is vooraf de internetverbinding sluiten en na de VDL-bewerking weer openen. Soms werk ik tienmaal per dag met VDL in verband met mijn omvangrijke kanaal op Vimeo (thegirlmyth). Dat is 10 x internet uit, 10 x internet aan, resp. 20 x de reclame uitvinken (bij openen en afsluiten van VDL). Elke dag opnieuw! Daar begin ik mataglap van te worden.

Eén keer Nee dient te volstaan. Zijn ze bij Magix autistisch? Ik heb tal van programma's bij Magix gekocht. De kans dat ik nogmaals een aankoop zal doen neemt door deze ongewenste reclame bepaald niet toe. Bovendien heb ik nergens in de voorwaarden een clausule gevonden die Magix het recht geeft om mij tot het einde der dagen lastig te blijven vallen met spam. U wel?

De naam is trouwens Gany, Bob.

Bol schreef op 04.12.2018 om 17:57 uur

Uw naam heb ik verbeterd!! Ik zou zeggen, leg uw klacht neer bij Magix Support.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 06.12.2018 om 18:41 uur

@gany

Beste Joop.

Achter de schermen was contact met MAGIX Support, en de door mij geplaatste Tutorial was hun advies.

Uw reactie was te begrijpen,maar het probleem is gelukkig opgelost.

Veel montage plezier met uw mooie MAGIX producten.

Mvg

Michael

gany schreef op 06.12.2018 om 19:11 uur

Hoe dan ook, u bent degene die mij van een zeer irritant probleem heeft verlost. Alles wat ik voordien in negatieve zin over uw forum mag hebben gezegd, neem ik hierbij terug. Eind goed, al goed.