Reacties

FransS schreef op 30.08.2011 om 15:56 uur

Hoi Tonellie,

Ik denk dat je dan toch iets niet goed gedaan hebt,want het zou niet kunnen dat de fragmenten die je er uit knipt weer te voorschijn komen.

vind dit heel vreemd. Vertel eens hoe je te werk gaat met knippen doe dat met de "T" "Z" "U" (D)  de Z,U,D sluit zich zelf aan de fragmenten die voor of achter de knip liggen.

Grt. Frans S

 

tonellie schreef op 30.08.2011 om 16:26 uur

De delen, die ik weg wil hebben markeer ik, nadat ik die eerst met de schaar in twee gedeeltes heb geknipt.

Dan ga ik weer naar het filmblik en delete met het rode kruis. In de tijdslijn, of op het storyboard is de film dan weer aangeschoven. Ook heb ik geprobeerd om in het storyboard te blijven en de film aan te schuiven, nadat ik delen heb gedelete op de eerder beschreven wijze. Bij het exporteren komt verkeerd materiaal terug. Ik hoop een oplossing voor dit probleem te vinden, want er gaan zo onnodige tijd in tijd in zitten.

FransS schreef op 30.08.2011 om 16:39 uur

Met welk programma werkje want ik heb het over de versie van Video de Lux 15/16/17,maar ik weet dat er ook andere bewerkings programma's zijn en heb het idee dat deze het zelfde werken ?

Heb je ook een tijdlijn waar je op kan werken en de toetsen die ik heb aangegeven ?


 

Grt.Frans S.

tonellie schreef op 30.08.2011 om 16:50 uur

Hoi Frans! Ik werk met Film op DVD 8. Hier zit ook een tijdlijn op. Die toetsen heb ik niet geprobeerd, want er zijn tools: schaartje en rood kruis voor delete.

FransS schreef op 31.08.2011 om 23:38 uur

ik heb het idee dat toch de meeste programma's wat van elkaar hebben ,van DVD 8 weet ik dan niets af maar in rote trekken lijken ze allemaal op elkaar.

Probeer eens wat te experimenteren met wat fragmenten.

Grt. Frans S.

tonellie schreef op 01.09.2011 om 14:27 uur

Frans ik heb al drie weken geëxperimenteerd. Ik heb 27 rollen super8 film gedigitaliseerd en heb inmiddels 5 DVDtjes gebrand met elk 4 filmspoelen van 30 min. materiaal. De kwaliteit is redelijk. Steeds kom ik die fout tegen en kan dan weer helemaal opnieuw beginnen. De film moet weer geëncodeerd worden en ik maar weer wachten op het resultaat. Weer niks. Steeds delete ik alle opgeslagen gegevens en begin weer opnieuw. Ik verwacht eigenlijk een antwoord waar ik mee vooruit kan. Hier heb ik dus helemaal niks aan.