Webdesigner premium 15, host: Hosting2Go.nl, website: Rotterdamseartiestenclub.nl, Dell E 6520, 16 GB, 500GB SSD, Windows 10
Hallo,
Ik ben webmaster voor de Rotterdamse Artiesten Club en verzorg daar bovenstaande website. Ik heb na een HD crash een nieuwe HD in mijn computer geplaatst, nadat ik een backup had gemaakt van de HD op een externe HD. Daarna Webdesigner opnieuw geïnstalleerd. Door een ander oorzaak was het niet meer mogelijk om de backup terug te zetten. Ik kan wel individueel bij de bestanden maar een backup van de website staat daar niet op. Ik heb de website opgevraagd bij de host en via Filezilla de files weer op mijn computer gekregen. Ik krijg echter de website niet in webdesigner want bij openen of recent openen is er niets te zien want er staat natuurlijk geen backup op de HD. Ook bij importeren werkt het niet. Bij de files van host zie ik wel httpdocs met daarin de map index_htm_files maar als die open krijg alleen de files van de inhoud te zien. Wat moet ik doen om de website weer binnen webdesigner te krijgen zodat ik er weer aan kan werken? Dank voor de medewerking en een prettige dag.
GRtz. Henk J. Schouten