Website's van Magix Website Maker overzetten naar Magix Designer

VanHerrewegheEvert schreef op 05.01.2012 om 00:12 uur

Ik heb sinds vandaag Magix Website Designer gekocht maar doorvoor had ik al Magix Website Maker.

Ik heb eerder op Website Maker meerdere website's gemaakt maar nu zou ik die graag willen overzetten naar de Website Designer, is dit mogelijk ? Zo ja hoe moet je het dan doen ?

 

Alvast bedankt

Reacties

BeRo schreef op 05.01.2012 om 12:56 uur

Ik heb eerder op Website Maker meerdere website's gemaakt maar nu zou ik die graag willen overzetten naar de Website Designer, is dit mogelijk ?

Nee, dit is niet mogelijk.

De "Website Maker" is Flash gebaseerd . De "Web Designer" is HTML gebaseerd.
Dat zijn twee totaal verschillende werelden.

Helaas moet je nieuwe webpagina's te bouwen.

Misschien kunt u afbeeldingen en tekst met "copy & paste" invoegen in de nieuwe site.

Sorry voor mijn slechte Nederlands.
Mijn moeder taal is Duits.
De tekst werd vertaald van een PC

Laatst gewijzigd door BeRo op 05.01.2012, 12:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

Dinan schreef op 06.01.2012 om 05:10 uur

Beste BeRo,

Wowwww ... moedertaal Duits en dan toch nog zo perfect Nederlands typen? Mijn complimenten!!!

Nog een voorspoedig 2012!!!

Groet,

Dinan

Voormalige gebruiker schreef op 14.01.2012 om 09:21 uur

Hoi, ik had een privé bericht gestuurd, maar heb het idee dat die niet is verstuurd...

Ik had namelijk hetzelfde idee, om mijn website maker website na het jaar over te zetten op een Website Designer website...

Nu werkt dat dus niet zo ...Maar mijn vragen zijn dus;

1- Ben je al bezig met het overzetten en hoe gaat dat?

2-   Valt het mee om met Website Designer te werken? (Ik heb namelijk niet zo heel veel verstand van HTML ...)

www.welenweetuinwilma.nl

Groetjes Wilma