Goedemorgen ?
Q1
Door de overstap naar MAGIX heb ik in eerste instantie alle mail overgezet naar de mailbox van MAGIX. Ik kwam uit outlook, waar in ik al mijn oude mails kon bewaren. Voor de mailbox van MAGIX was dit te veel, op zich voorstelbaar. Uiteindelijk bleek dat ik ook te veel ruimte in gebruikt nam. Dus ik ben oude mails gaan wissen via de webmail. Ik was in de veronderstelling dat alles in outlook bewaard zou blijven. Helaas bleek dit niet het geval, door de synchronisatie werden ook alle mail materiaal bij outlook gewist.
Is hier een oplossing voor? zie Q3
Q2
MAAR: Nu heb ik om een of andere reden geen contact meer met mijn webmail: kortom ik heb geen email meer.
In webmail staat rechtsboven nog steeds dat ik 193% van de 1000MB in gebruik heb. Dit terwijl er helemaal geen mail meer in de webmail staat. Hoe los ik dit op?
Ik heb geprobeerd de mailbox opnieuw in te stellen maar dat lukt niet... ik krijg hem steeds weer terug (op zich ook voorstelbaar)
Q3
waar vind informatie over wat er wel en niet wordt gesynchroniseerd met outlook? Welke mappen wel en welke niet, want ik wil mails wel langer bewaren.