Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 07.03.2017 om 14:48 uur

Hallo Jose,

Welkom op dit forum.

Verklaar u nader.

Om welke functie gaat het?

VDL edit pro is volgens mij de Engelse versie van VDL  premium (2017) .

Video Pro X(8) en VDL edit pro zijn twee verschillende programma's

Groet,

Rob

jose-r schreef op 07.03.2017 om 20:41 uur

Hello Rob,

ik verklaar me nader,

Zie PNJ in bijlage

Als men ziet dat PROX8 meer dan het dubbel kost zie ik niet waarom Magix dit niet update?

Groet

jose 

Voormalige gebruiker schreef op 07.03.2017 om 21:39 uur

Hallo Jose,

Ik heb gezien wat je bedoeld. Het effect "Vormen" zit wel in VDL (2017) maar niet in Pro X(8). Waarom niet, daar kunnen wij als forumleden geen antwoord opgeven. Het is aan Magix wat zij als effecten in hun pakketten doen. Deze vraag zou je aan Magix Support kunnen voorleggen.

Groet,

Rob

mi-bo schreef op 08.03.2017 om 12:05 uur

Jose, de oplossing klinkt als volgt,

Eerst wordt een vld pakket ( classic, plus, premium ) gelanceerd meestal eind september, begin oktober in vele talen,

Een half jaar later wordt een ProX versie uitgebracht,in het Duits en Engels, sinds enkele jaren wordt het ook in het Nederlands uitgebracht als download versie, en de ProX versie een meer uitgebreid pakket van wat een halfjaar eerder is uitgebracht, en zal de optie vormen ook inzitten.( m.a.w versie vdl 2016 is versie ProX ( 8 ) binnenkort komt er een originele update ( geen nieuw pakket meer )uit als aanvulling op versie Pro X ( 8 ) geregistreerde gebruikers kunnen voor een speciale prijs dit bestellen.

Geageerd U hier niet op zal de laatste versie Pro X ( 8 ) blijven zoals hij nu is en worden geen download update meer aangevuld,

En U bent weer up to date.

gr

Michael

jose-r schreef op 08.03.2017 om 12:37 uur

Mi-bo,

ik heb gratis update tot 22/12/2017? zal ik die update ook gratis krijgen?

gr

jose

mi-bo schreef op 08.03.2017 om 12:47 uur

Hallo Jose, de update is voor 365 dagen.

Dit betekend als U 21-12-2016 het pakket ( MAGIX Video Pro X ( 8 ) )voor de eerste keer heeft geïnstalleerd dat tot 22-12-2017. alle vernieuwingen automatisch via download update kunnen worden geïnstalleerd .

de laatste nieuwe versie is 15.0.3.138.( via hulp online actualiseren te installeren, of als de Pc wordt opgestart met MAGIX video Pro X ( 8 ) wordt automatische gevraagd wilt U de laatste nieuw update downloaden.

gr

Michael