Waarom staat het beeld regelmatig stil in vdl 17 plus HD wanneer er ook maar een enkele wijziging is aangebracht via audio cleaning?

covers schreef op 17.06.2011 om 12:08 uur

Over Video de Luxe 17 Plus HD kan ik nog steeds niet enthousiast zijn. Het beeld hapert (staat regelmatig stil om dan weer verder te gaan) en ook de overgangen worden zeer slecht weergegeven,  alleen al als er 1 enkele wijziging is aangebrachtg via Audio Cleaning. Is dit niet bekend en hoe komt dit en wat is er aan te doen?

Reacties

magixagent schreef op 17.06.2011 om 13:46 uur

Uiteraard kunnen wij als Freaken wel 7 keer een antwoord geven op uw oproep.
Heeft U een geregistreerde versie van vdl 17Hd op Uw Pc staan en heeft U het programma geregistreerd en geactiveerd,
want het is vreemd dat alles het wel met film op dvd 8 perfect werkt en niet met vdl 17HD.
U weet ook zeker dat U de nodige addons die op de dvd van vdl 17 HD staan heeft geinstalleerd, die zijn namelijk niet het zelfde als in de 8 versie.

gr

covers schreef op 17.06.2011 om 14:18 uur

Uiteraard kunnen wij als Freaken wel 7 keer een antwoord geven op uw oproep.
Heeft U een geregistreerde versie van vdl 17Hd op Uw Pc staan en heeft U het programma geregistreerd en geactiveerd,
want het is vreemd dat alles het wel met film op dvd 8 perfect werkt en niet met vdl 17HD.
U weet ook zeker dat U de nodige addons die op de dvd van vdl 17 HD staan heeft geactiveerd, die zijn namelijk niet het zelfde als in de 8 versie.
gr

Uiteraard ben ik geen Freak en 1 antwoord is genoeg als dat het goede is. Nu ik heb een geregistreerde versie en is ook geactiveerd. Ik heb nog nooit addons geactiveerd noch van dvd 8 noch van vdl 17 HD. Installeren sec was vroeger altijd voldoende.

FotodeGooier schreef op 19.06.2011 om 11:41 uur

Zonder de juiste informatie uwerzijds is het juiste antwoord moeilijk te geven.

MAAR ik wil toch een poging doen omdat ik er bijna zeker van ben dat het probleem in het geheel niet gezocht dient te worden bij of in VDL 17plus HD

VDL 17plus HD is juist het eerste MAGIX editprogramma dat goed en probleemloos functioneert met AVCHD bestanden.

Dus hoogstwaarschijnlijk is de computer waarmee u poogt AVCHD video te editten gewoon niet snel genoeg en krijgt u dit probleem met ELK ander video-edit programma dat op de markt is.

Er zijn dan 2 oplosiingen mogelijk:

A. Koop een snellere machine (b.v. een Petium i7 870 met, als het kan maximale RAM geheugen) en rust die uit met Windows 7 Ultimate in de 64bits uitvoering. Richtprijs op dit moment ca. 1200 Euro

B. Ga "indirect" werken. Dat wil zeggen dat u al het originele materiaal eerst dient te converteren naar een resolutie die uw computer wèl aan kan. MAAR PASOP!!! Dat u dat NIET doet met het originele materiaal VÓÓRDAT u het eerst gekopieerd en veilg heeft gesteld! Want, afhankelijk van het type conversie programma dat u daarvoor gebruikt al of niet "Destructief".

Dat betekent dat een "Destructief" conversie programma verandert het ORIGINELE materiaal en verniegtigt het originele materiaal. Pas daar AUB voor op!

Veel succes

Radar

Krook Video Productions

P.S. Voor verdere vragen kunt u mij emailen op radar(apestaartje)degooier.net