Waarom krijg ik in Webdesigner7 premium plotseling alles in het Engels?

jenroverman schreef op 11.10.2011 om 12:15 uur

Ik heb een Nederlandse versie van Webdesigner 7 premium geïnstalleerd. In het begin had ik problemen dat ik geen Preview van de pagina kon krijgen dus heb ik rigoureus Windows 7 opnieuw geïnstalleerd. Nu krijg ik wel de preview maar alle commando's en de help is in het Engels. De introductie pagina wordt echter wel in het Nederlands vertoond.

Hoe kan ik de Nederlandse taal weer terug krijgen?

Ik werk met Windows 7 op een Medion computer met 3G aan werkgeheugen

Webdesigner 7 heb ik pas sinds 4 oktober 2011 en gaf direct al een probleem met de preview pagina.

Heb het toen op een andere computer geïnstalleerd waarop het wel goed ging. Hier stond ook Windows 7 op.

Dus ging ik ervan uit dat er ergens een conflict met een ander programma moest zijn. Zoe doende heb ik Windows 7 opnieuw geïnstalleerd en nu werkt dus wel de preview maar alles komt dus in het Engels te staan.

 

Groeten Joop

Reacties

mi-bo schreef op 11.10.2011 om 16:04 uur

uw verhaal gelezen, de nieuwe dvd's zijn momenteel multifunctioneel met verschillende talen,

kies bij installeren de juiste taal, en het moet goed komen,

succes met het mooie Magix product

jenroverman schreef op 11.10.2011 om 17:17 uur

Dat is het probleem juist ik kies voor Nederlands en toch geeft hij Engels. Heb al 2 x opnieuw het programma geïnstalleerd maar  hij komt niet met de taalkeuze. Hoe kan ik die dan bereiken?

 

Groeten Joop

mi-bo schreef op 12.10.2011 om 13:36 uur

stuur een mail naar en zij helpen u verder.

succes.