Waarom krijg ik geen geluid of beeld?

Wingmanlite schreef op 08.08.2009 om 16:59 uur
Ik krijg geen beeld of geluid in Film op DVD 7 Red Uw Video's hoewel dit vorig jaar probleemloos werkte.  Programma correct geïnstalleerd en werkt.  usb aansluiting uit compter verwijderd en usb stuurprogramma van easycap video adapter opnieuw geïnstalleerd.  Daarna scartaansluiting in video en rood/wit/gele stekkers in usb adapter en daarna adapter in laptop.  Als stuurpogramma's worden aangegeven: easycap video adapter (usb Dshow) en usb audio apparaat.  mpeg 2 en usb audoapparaat zijn geïnstalleerd via hulp en programma online geactualiseerd; ingang = comp.  Als ik het stuurprogramma voor webcam selecteer, krijg ik wel beeld in het preview venster. Besturiingssysteem is windows vista ultimate.

Reacties

mi-bo schreef op 08.08.2009 om 20:55 uur
Vervelend verhaal, de cd er in dvd 7 opnieuw installeren en als u de zwarte grabber heeft , na activeren, de usb driver installeren, heeft u inmiddels sp3 van windows op uw PC staan, dan de drivers van de Magix site downloaden.
heeft u de rood\witte usb grabber, eerst contact maken analoog-grabber-pc en dan de drivers installeren,zeker weten dat het werkt, succes.