Waarom hapert het filmbeeld in Video de Luxe 17 plus?

covers schreef op 24.06.2011 om 10:05 uur

Om te beginnen wil ik beginnen te zeggen dat ik dit programma gebruik op een 64 bits Windows 7 PC met een AMD Phenom(tm) IIx4 965 Processor 3.40 Ghz en een 4.00 GB RAm, dus denk ik niet dat deze computer dit programma niet aan kan.

Wat ik tot nu toe heb kunnen vaststellen is dat wanneer ik in Audio Cleaning het stoorgeluid instel op JVC GR-DVL109 camera waarmee de film opgenomen is, dan krijg ik direct daarna het af en toe stilstaande filmbeeld. Doe ik dit niet en laat ik dit staan op de standaard instelling Canon DC22E dan is dit niet het geval. Ik kan alleen hierdoor maar denken aan een fout in de sofware. Je moet dit toch probleemloos kunnen gebruiken als die mogelijkheid geboden wordt?

Reacties

magixagent schreef op 24.06.2011 om 12:18 uur

Mijn vraag, werkt u met 2 camera's want u spreekt over een JVC en een Canon camera.
Als U met avchd / /hdd gaat werken en zeker als U op 1920: 1080 heeft gefilmd wordt er erg veel reken kracht van Uw grafische kaart gevraagd, misschien heeft deze niet de kracht om deze hoge extensie te kunnen bewerken,
als u iets lager filmt 1440: 1080 zal het beter gaan,.
hoe zijn de beelden van de JVC opgenomen en van de Canon.

Waar komt de optie van de 2 cameras dan vandaan, dit blijft voor mij een ? teken.

U importeerd via fire-wire of usb
gr

covers schreef op 24.06.2011 om 14:50 uur

Mijn vraag, werkt u met 2 camera's want u spreekt over een JVC en een Canon camera.
Als U met avchd / /hdd gaat werken en zeker als U op 1920: 1080 heeft gefilmd wordt er erg veel reken kracht van Uw grafische kaart gevraagd, misschien heeft deze niet de kracht om deze hoge extensie te kunnen bewerken,
als u iets lager filmt 1440: 1080 zal het beter gaan,.
hoe zijn de beelden van de JVC opgenomen en van de Canon.
gr

De film is met 1 camera opgenomen, een JVC camera.. Wanneer de film in de bewerkingsmodus geplaatst is en ik het geluid wil bewerken (Audio Cleaning) en dit aanklik dan staat het stoorgeluid standaard ingestel op de Canon camera en als ik dit veranderen naar mijn JVC camera en dit aanklik dan komen de storingen in het afspelen van de film. Ik werk niet met 2 camera's.

FotodeGooier schreef op 25.06.2011 om 08:53 uur

Beste Covers,

Neen, met de PC is niets mis. Die is snel genoeg. Het enige dat ik je kan aanraden is om het RAM geheugen uit te breiden naar 8 Gb of hoger, want elke bewerking die VDL 17 uitvoert gebruikt het de Processor heel intensief.

Ik denk dat je bij 8 of 16 Gb het probleem kwijt bent.

Ik heb ook even gekeken naar de camera waar je mee werkt. Die gebruikt een miniDV tape en kan ook op een 8 Mb kaartje het opnemen. Dan raad ik je aan om direct van de tape af te stappen en uitsluitend nog op een kaartje op te gaan nemen. Daarbij heb je namelijk nooit meer alle nadelen van een tape! B.v. de temperatuur- en vochtgevoeligheid enz. enz

Bovendien moet je, wat anderen ook zeggen, ALTIJD in de hoogste resolutie opnemen! Terugbrengen naar een lagere resolutie kan altijd nog! Maar een lagere resolutie opkrikken naar eeen hogere dat lukt NOOIT.

Succes

Gerard