Voormalige gebruiker
schreef op 12.08.2017 om 19:18 uur
Hallo Donja,
Voordat u vraag goed beantwoord kan worden, werkt u nu met VDL 15 uit 2009 of VDL 2015 uit 2014? Als u nog met VDL 15 uit 2009 werkt, heeft u dan de VDL 15 classic; VDL 15 plus of VDL 15 premium
Ik zie ook dat de schijfletter "H" is. Staat uw mp4 bestand op één externe schijf en uw project MVP-bestand op de C:\ schijf?
Hallo Rob, deze is uit 2015 en inderdaad mijn mpv4 staat op mijn externe H schijf. Het gekke is dat als ik Magix fotostory de lux 2016 open het daar zonder problemen gaat. Ook even alles op de c schijf gezet, maar helaas ook dan opent hij het niet. Ik heb alles nog eens goed nagekeken en ik denk dat hij toch ouder is. Ik heb nl. een brief terug gevonden met upgrade voor de MDEG4 encoder en het boek uit 2009 Basisgids voor Magix video de lux 15 . Helaas geen rekening van de CD.
Hallo Rob, sorry voor het lastigvallen met deze vraag. Het blijkt dat ik een upload versie heb van magix video de lux 16. Daarom kon ik ook geen dvd in mijn kast hiervan vinden, maar misschien kan je mij wel vertellen hoe ik hier zelf een dvd van kan maken.
Voormalige gebruiker
schreef op 12.08.2017 om 22:34 uur
Hallo Donja,
Ik had al het vermoeden dat het hier gaat om VDL 15 classic. Ik weet dat dit programma kan draaien onder Windows, echter hoe je aan Mpeg-4 codex nog kan komen is mij onbekend.
Wanneer je serienummer van VDL 16 nog heeft, type het serienummer in en kijk of hiervoor nog een downloadversie aanwezig is.
Het probleem is opgelost ik had een proefversie, video de lux 16, op de pc staan. En die ik heb is te oud om de nieuwe bestanden te kunnen bewerken dit is video de lux 15.. Ik heb nu dus de nieuwste versie, video de lux 2017 besteld.
Hartelijk dank voor je hulp.
Met vriendelijke groet Irene van der Vlies.
Voormalige gebruiker
schreef op 22.08.2017 om 22:27 uur
Hallo Irene,
U zal van deze aanschaf geen spijt van krijgen. Dit programma is zeer veelzijdig.