Niet wetend met welk video montage programma U heeft gewerkt voor dat U MAGIX Vdl 2019 Plus heeft gekocht, zal het antwoord experimenteren zijn ( oefenen baart kunst ).
Uw vragen zijn niet in een woord te beschrijven
Als het nieuwe programma goed is geïnstalleerd na online actualiseren en via hulp extra inhoud installeren ( ong 8 Gb )
zijn dit de mogelijkheden en via MAGIX store met voucher te koop
U mag mij mailen mi-bo@magix.info en kan dan het gevraagde door mij uitgelegd worden en later kunt U het resultaat op het Forum publiceren dan kunnen belanghebbende MAGIX gebruikers hiervan profiteren,
dank voor je antwoord. hiervoor had ik op mijn laptop magix video 15, daar had ik soms problemen mee. nu heb ik sinds kort magix video plus 2019 aangeschaft. geinstalleerd op mijn desk. het meeste werkt goed. maar weet niet goed een effect toe te passen (zoals bv letterregen) op filmbeeld.
Helaas is het niet mogelijk om een filmpje te uploaden via een persoonlijk bericht, vandaar ik het zo maar doe. Hierbij een filmpje hoe je met Sjablonen / Dynamische titels kan maken. Helaas is het niet mogelijk om je titel een ander kleur te geven. Je kan wel een andere lettertype kiezen en eventueel, als het lettertype dat aankan, vet, schuin en onderstrepen gebruiken. Ook kan je het lettertype in grootte wijzigen.
Wat je in het bovenstaand filmpje ziet, komt mij zeer bekend voor. Durf ook eens te experimenteren met andere effecten. Helaas, heb ik (nog) geen enkele mogelijkheden kunnen vinden om teksten net zo te bewerken als in de standaard Titelbewerking. Dat je de tekst niet kan bewerken, komt omdat het hier om voorgeprogrammeerde sjablonen gaat.
Ik wens je heel veel succes met het samenstellen van je projecten / films