Hallo Hans, wellicht heb je meerdere verschillende projecten en deze niet hebt gerubriceerd dan heeft het programma het wel eens moeilijk om de verschillende deelbestanden te vinden dus advies van mij is per project mappen aan te maken op je HD die de naam dragen van het vigerende project. Ikzelf heb dit steeds als ik een nieuw project maak ga ik voordat ik Magix opstart op een HD de mappen aanmaken m.b.v. de verkenner zodat na opstarten van Magix dit kan invullen d.m.v. de sneltoets 'Y' Mvg Kees Haremaker
Omdat u uw PC configuratie op het forum hebt geplaatst, mag ik de conclusie trekken, dat uw probleem nog niet is opgelost.
Kijk eens even of bij u wel de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 is geïnstalleerd. Omdat bij u Video Deluxe steeds maar vastloopt, is mijn advies om de laatste versie Microsoft Visual C++ 2015-2022 te downloaden en te installeren. U kunt deze hiervandaan downloaden: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022
Bij het installeren van de nieuwere versie, wordt de oude versie overschreven. U kunt alle andere Microsoft Visual C++ versies gewoon op uw PC / Laptop laten staan, omdat oudere programma's deze versies nog kunnen gebruiken als dat nodig blijkt te zijn.
Een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. Ik zie, dat u een Intel(R) Core(TM) i7-8750H CPU @ 2.20GHz hebt met een geïntegreerde Intel UHD Graphics 630 videokaart. Als u daarnaast geen andere videokaart hebt, kijk dan eens met deze link of alle Intel drivers nog up-to-date zijn. zie: Intel® Driver & Support Assistant.
weet U wel zeker dat, uw configuratie onder Windows11 goed draaid
zelf heb ik een I7 processor met een GTX 960 kaart en zal niet onder Windows11goed kunnen werken met MVDL 2023..(hier over heb ik een waarschuwing van Microsoft gekregen)
Even een reactie mijnerzijds op het bovenstaand antwoord. Ik heb nog nooit een waarschuwing gekregen van Microsoft noch Magix Duitsland dat een Nvidia GeForce GTX 960 niet compatibel zou zijn met W11.
Daar ik niet in Nederland ben, anders zou ik hierop direct reageren wat hierboven omschreven staat(met een voorbeeld), als ik naar optie gaat updaten naar Windows11.
Ik vind het jammer, dat mijn onderbouwd antwoord in twijfels wordt getrokken zonder weerlegging.
Omdat u W11 hebt kunnen installeren, ga ik er ook vanuit dat uw PC / Laptop voldoet een eisen die Microsoft stelt aan uw computer. Maar goed, u kunt het zelf allemaal controleren.
Bedankt👍 voor uw vertrouwen. Ik pretendeer helemaal niet dat mijn gegeven antwoorden voor u ook de oplossingen zouden zijn. Ik zou fysiek achter uw computer moeten zitten om te zien wat voor u wel de correcte oplossing kan zijn.
Ik zou zeggen probeer eerst eens:
de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 te installeren
installeer de laatste drivers voor uw Intel of Nvidia videokaarten
Ik verneem wel van u of uw problemen zijn opgelost.
Wat is dit nu voor een discussie? Hier wordt gesuggereerd dat een I7 processor met een GTX 960 kaart niet zal werken onder Windows11 met MVDL 2023..(hier over heb ik een waarschuwing van Microsoft gekregen). geplaatst op 31-10-'22 om 13.42 uur. Lijkt mij een stug verhaal. Mijn videovrienden hebben hier nog niet van gehoord. Dus vraagje aan Michael, Hoe kom je aan deze waarheid? Ook moderator Rob trok dit in twijfel! Dan om 15.11 zegt Michael dat hij niet kan reageren, hoezo? anderhalf uur later wil hij niet meer reageren? Raar verhaal.
We houden de vinger aan de pols, als eerste ga ik aan Magix een en ander vragen hoe het zit met systeemeisen in deze.
Als ik weer in Nederland ben zal ik U een berichtje sturen, dan mag U bij mij langs komen kunnen we samen een goede kop koffie drinken en kunt U zelf zien wat ik eerder heb omschreven
Even een reactie mijnerzijds op het bovenstaand antwoord. Ik heb nog nooit een waarschuwing gekregen van Microsoft noch Magix Duitsland dat een Nvidia GeForce GTX 960 niet compatibel zou zijn met W11.
In mijn bovenstaand gegeven antwoord heb ik niets over een Intel i7 processor beschreven. Het gaat hier of Nvidia GeForce GTX 960 wel goed zou functioneren onder Windows 11, daar is / was mijn antwoord opgericht. Nvidia GeForce GTX 960 wordt zeker door Windows 11 ondersteund. Zie afbeelding
Mijn PC met een Intel i7-6700 CPU @3,40 / Nvidia GeForce GTX 970 voldoet niet aan systeemvereisten voor Windows 11.
De rede hiervoor is:
TPM is niet gedetecteerd.
Mijn moederbord bezit een TPM-chip met versie 1.2 (niet geactiveerd)
De processor wordt momenteel niet ondersteund door Windows 11
Omdat @hans-alting reeds werkt onder Windows 11, dan kan / mag ik er vanuitgaan dat zijn PC / Laptop voldoet aan de systeemeisen die Microsoft stelt aan zijn PC / Laptop.
Wat hierboven beschreven staat klopt, alleen het geeft geen antwoord op de vraag of een Nvidia GeForce GTX 960 nog werkt onder Windows 11!! Maar voor zover ik heb kunnen nagaan, wordt een Nvidia GeForce GTX 960 / 970 nog steeds door Microsoft Windows 11 ondersteund. Zie afbeelding
Zoals ik ook reeds eerder heb beschreven voldoet mijn PC met een processor Intel i7-6700 CPU @3,40 / Nvidia GeForce GTX 970 niet aan systeemvereisten voor Windows 11, omdat mijn moederbord geen TPM-chip met versie 2.0 hebt en dat de processor Intel i7-6700 niet wordt ondersteund door Windows 11