Voorste gedeelte van de tijdlijn spoor is leeg (zwart)

msa7 schreef op 31.03.2017 om 10:49 uur

Van een project heb ik in de "tijdlijn modus" het voorste gedeelte verwijderd. Nu is het eerste deel van de video dus zwart. Ik had verwacht dat de opnamen in de sporen dan automatisch naar het beginpunt van de tijdlijn modus zou verplaatsen. Dat blijkt niet zo te zijn. Hoe kan ik de hele video naar voren verplaatsen (inclusief alle teksten die zijn ingevoerd) zo dat het zwarte gedeelte vervalt? En dat, zonder dat de teksten in de sporen gaan verschuiven ten opzichte van de videobeelden

Video deluxe 2016

Reacties

mi-bo schreef op 31.03.2017 om 11:39 uur

MSA7,

activeer spoor 1, dan op 7 ( muismodus voor alle sporen )toetsen, dan is het gehele project in een keer te verschuiven.

gr

Michael

msa7 schreef op 05.04.2017 om 11:59 uur

Spoor 1 snap ik, maar wat bedoel je met "dan op 7 (muismodus alle sporen) toetsen" ? Nummer 7 is op de foto van het bedieningspaneel iets heel anders, en nummerieke toets 7 intoetsen doet helemaal niks. Snap het echt niet.

mi-bo schreef op 05.04.2017 om 13:29 uur

Hallo Mike,

wat een beter alternatief is, activeer het gedeelte wat moet worden verwijderd, dan Ctrl + Delete, het voorste stukje is verwijderd, en alles schuift naar rechts, wat ik bedoelde met toets 7, als er al een stukje is verwijderd en alles moet aansluiten,

gr

Michael