In mijn nieuwe video de luxe 2022 kan ik de volumecurven, zoals bij de versie 2021, niet meer vinden. aanvinken helpt niet evenzo Ctrl+Shift+V, wie kan mij helpen? Ik werk met W10
heeft U na het installeren van MVDL 2022 de Luxe, ook via help online actualiseren gedaan en de laatste download Patch geinstalleerd.
kunt U dit niet vinden
Met Ctrl+ H kunt U beeld en geluid op 2 sporen zetten
En anders, bestand, instellingen , instellingen terug zetten naar standaardwaarde, wel daarna kijken via help online actualiseren of er nog een download Patch is
Na het invoeren van Ctrl+Shift+V zie ik dat dit niet werkt, ik hoop dat ik ook een programmeer foutje is
Sc6
Blijf gezond, rustige jaarwisseling en een Covid-19 ( Omikron) vrij 2022 toegewenst
Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Het is inderdaad even zoeken naar het groene lijntje om de volumecurve in te stellen. Bedankt👍 voor u uw terugkoppeling.
Fijne jaarwisseling voorspoedig 2022 Met vriendelijke groet, Rob
PS. Ik kreeg reeds al een melding van Magix, dat u mijn antwoord als oplossing had aangemerkt als oplossing. Waarschijnlijk hebt u ook op oplossing geklikt bij het antwoord van Mi-Bo. Maar in ieder geval dank daarvoor.
Diverse keren aangepast i.v.m. correcties en aanvullingen.