Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 08.11.2013 om 14:48 uur

In welk VDL programma maakt u een voice over opname?

wadegraaf schreef op 08.11.2013 om 15:51 uur

Ik gebruik Magix Video deluxe MX 11.

Voormalige gebruiker schreef op 09.11.2013 om 11:58 uur

Hallo,

Ik heb e.a. uitgeprobeerd. Bij mij werkt alles naar behoren. U zou eens de programma instellingen terug kunnen zetten op de beginwaarde. Ga naar: bestand / instellingen /  programma-instelling terugzetten naar standaardwaarden

Succes,

Rob

wadegraaf schreef op 09.11.2013 om 16:44 uur

Hartelijk dank voor uw reactie en het meedenken.

Ik heb uw suggestie uitgeprobeerd, maar helaas werkt het niet.

Wel heb ik iets ontdekt. In mijn project, dat uit 22 minuten film bestaat, kan ik dus maximaal 14 sec. voice-over opnemen. Ik heb een nieuw proefprojectje opgezet van 2,5 minuten en daarin gaat het voice-over opnemen tot 37 sec. In een ander project van 61 minuten haal ik nog niet eens 1 sec. Vreemd, nietwaar? Is er nog een andere instelling, waar je iets kunt aanpassen?

Groeten,

Wim

Voormalige gebruiker schreef op 10.11.2013 om 11:20 uur

Hartelijk dank voor uw reactie en het meedenken.

Ik heb uw suggestie uitgeprobeerd, maar helaas werkt het niet.

Wel heb ik iets ontdekt. In mijn project, dat uit 22 minuten film bestaat, kan ik dus maximaal 14 sec. voice-over opnemen. Ik heb een nieuw proefprojectje opgezet van 2,5 minuten en daarin gaat het voice-over opnemen tot 37 sec. In een ander project van 61 minuten haal ik nog niet eens 1 sec. Vreemd, nietwaar? Is er nog een andere instelling, waar je iets kunt aanpassen?

Groeten,

Wim

Hallo Willem,

Ik start het VDL programma met een nieuwproject. Ik laad geen scenes op de tijdlijn. Ik druk dan op de rode knop om de geluid op te nemen. Dit kan ik net zolang maken als ik wil. Ik druk op stop en klik op gebruiken. Nu wordt de opname op de tijdlijn geplaatst. Als dit bij u niet werkt, denk ik dat het aan uw PC configuratie moet liggen.

Succes,

Rob

wadegraaf schreef op 10.11.2013 om 12:35 uur

Hallo Rob,

Wederom hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb eens goed naar uw schermafbeelding van 'Audio-opname' gekeken. Bij mij stond er een vinkje bij 'Afspelen tijdens de opname' onder 'Opnamekwaliteit'. In uw afbeelding staat dat vinkje er niet. Ik heb het bij mij weggehaald en in mijn 3 eerder genoemde projecten het voice-over opnemen getest. Wat blijkt? HET WERKT! Het zit kennelijk dus toch in het VDL-programma zelf. Ik gebruik ook nogal eens 'Audacity' om microfoonopnames te maken en daar heb ik geen beperking in tijd.

Nogmaals hartelijk dank,

Wim