Goedendag,
Misschien is mijn vraag niet direct gerelateerd aan Video de Luxe wat ik overigens met veel plezier voor mijn vakantiefilms gebruik.
Mogelijk dat ik hier toch een antwoord kan vinden op onderstaande vraag.
Ik heb een videobestand wat zich prima laat branden op een DVD. Echter voor het brandproces begint krijg ik de foutmelding dat er niet op correcte wijze geparst kan worden hetgeen met het afspelen in een player een probleem kan zijn, zie bijlage. Eigenwijs als ik ben het bestand toch gebrand met als resultaat dat zelfs VLC player de DVD niet afspeelt.
Een foutieve 32k- opvulling tussen IFO en BUP is dus het probleem. Hoe kan ik controleren of een IFO bestand ongeldige gegevens bevat t.o.v. het BUP bestand met de zelfde bestandsnaam. De bestanden openen met b.v. kladblok geeft een hoop abacadabra waar ik niets mee kan. Klopt het dat er maar 1 IFO en 1 BUP bestand in deze video aanwezig is, dit aantal is n.l niet in alle video`s het zelfde en heeft m.i. te maken met de menuopbouw van een DVD, correct me if i`m wrong ;) Mis ik misschien toch 1 of meerdere IFO`s en/of BUP`s?
Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast dank voor jullie reactie.
Peter