VLD 2014

emilelucienne schreef op 10.10.2013 om 11:46 uur

Ik  werk met de nieuwe VLD 2014. Recent heeft er zich volgend probleem voorgedaan :

FOUTMELDING ( export gecrascht)

Fout in module "mx_mp3_reader.dll" (loadadres 0x19a00000 op adres 0x19a0324a uitzondering 0x0000005 "ACCESS_VIOLATION")

Wat heb ik verwerkt : de gewone opnames + beelden van mijn Samsung Smartphone + muziekoppnames van de webradio (programma Magix).

Wanneer ik de film uitvoer met MPEG4 crascht hij naar een tiental minuten.

Als je de foutmelding ontleed zou je kunnen stellen dat de webradiomuziek de boosdoener is.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Bedankt bij voorbaat

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 10.10.2013 om 13:04 uur

Hallo Emile,

Of de webradiomuziek de boosdoener is, kan ik je niet vertellen. Heb ja al eens geprobeerd om het programma op de beginwaarde terug te zetten. Het kan zijn, dat het video.ini bestand beschadigd is.

Ga naar: bestand / instellingen / programma-instelling terugzetten naar standaardwaarde.

Als dat niet helpt kan je altijd nog een herstelprocudere uitvoeren

succes,

Rob

emilelucienne schreef op 12.10.2013 om 09:35 uur

Beste Rob bedankt voor de suggestie.De zaak is in orde.Groetjes

Voormalige gebruiker schreef op 12.10.2013 om 12:44 uur

Beste Rob bedankt voor de suggestie.De zaak is in orde.Groetjes

Hallo emile,

Fijn te horen dat het is opgelost, maar zou je een kleine omschrijving kunnen plaatsen, zodat ook andere VDL gebruikers kunnen lezen, hoe je dit heeft opglost.

Groet,

Rob

emilelucienne schreef op 12.10.2013 om 13:56 uur

Met alle plezier. Terugzetten beginwaarde was uiteindelijk niet de oplossing. Er was wel verbetering maar soms werd het programma toch nog onstabiel.  Heb dan de herstelprocedure uitgevoerd en dat heeft geholpen . Het probleem stelde zich steeds bij de invoer van muziek. Groetjes