Reacties

mi-bo schreef op 24.11.2012 om 17:20 uur

Beste,

Als Freaken op deze site willen wij U graag helpen,

maar een beetje meer info, zou wonderen kunnen betekenen.

gr

jaapbudding schreef op 24.11.2012 om 18:30 uur

Het probleem is niet zo moeilijk, dus zijn er ook niet veel woorden nodig. Zodra ik een project op sla gaat links onderin het scherm een balk lopen met de vermelding "videoreaders worden opnieuw geinitialiseerd". De balk wordt meerdere malen opgeslagen. Bij projekten van enige omvang kan deze procedure redelijk lang duren.

Voorzover ik weet, kwam dit in voorgaande versies niet voor, in ieder geval was een tussentijdse opslag mider langdurig.

Voormalige gebruiker schreef op 24.11.2012 om 20:18 uur

Het probleem is niet zo moeilijk, dus zijn er ook niet veel woorden nodig. Zodra ik een project op sla gaat links onderin het scherm een balk lopen met de vermelding "videoreaders worden opnieuw geinitialiseerd". De balk wordt meerdere malen opgeslagen. Bij projekten van enige omvang kan deze procedure redelijk lang duren.

Voorzover ik weet, kwam dit in voorgaande versies niet voor, in ieder geval was een tussentijdse opslag mider langdurig.

Ik heb dit ook gezien, maar weet nog niet wat dit betekent. Het is inderdaad vervelend, dat je filmproject hierdoor wordt onderbroken. Ik kan hier ook niets in de handleiding over terug vinden.

gr.

Rob

renepsr schreef op 04.03.2014 om 21:19 uur

Hallo iedereen,

Nog geen remedie gevonden tegen dit ongemak? Ik ondervind het nu ook.

Alvast bedankt,

René