VideoDeLuxe 2013 premium .mvp bestand onbenaderbaar.

Lilian schreef op 18.01.2014 om 17:55 uur

al een hele tijd was ik probleemloos bezig met een project omtrent 
de verjaardag van mijn moeder. Alles werkte perfect: invoegen foto's, 
filmpjes, geluiden, leuke overgangen etc.

Vanochtend echter, probeerde ik het .mvp bestand te openen om verder te 
werken... en kreeg ik de melding dat het bestand niet te lezen is???

Ik probeer vanalles maar krijg het bestand niet geopend! Dit terwijl ik aan 
de grootte (dik 2MB) zie dat de film er nog in zit/op staat.

Wellicht toeval, maar een en ander gebeurde nadat ik mijn Bamboo tablet had 
geïnstalleerd. Gelijk heb ik daarna een systeemherstel (besturingssysteem 8.1) gepleegd maar... mijn 
film blijft onbenaderbaar.

Kan iemand mij helpen? Alvast dank!

Reacties

RiViS schreef op 18.01.2014 om 18:04 uur

Hallo Lilian,

Waarschijnlijk is er iets fout gelopen, wat?.. is wellicht niet meer te achterhalen. Gelukkig maakt Magix automatisch backup bestanden aan. Je kunt proberen één stapje terug te doen via zo'n backup, dat gaat via Bestand/ Backup project laden. Dan krijg je een lijst te zien met je projecten plus de backups, herkenbaar aan de projectnaam, gevolgd door _BAK.. met een volgnummer. Ook staat er het tijdstip van opslag bij, zodat je gericht kunt zoeken naar de meest recente backup, die nog wél goed is.Je zult dan ws enkele dingen opnieuw moeten doen, maar Magix maakt elke 10 minuten zo'n backup, dus heel veelwerk zal dat niet zijn...

groet,

Rijk

Lilian schreef op 18.01.2014 om 18:17 uur

Hallo Lilian,

Waarschijnlijk is er iets fout gelopen, wat?.. is wellicht niet meer te achterhalen. Gelukkig maakt Magix automatisch backup bestanden aan. Je kunt proberen één stapje terug te doen via zo'n backup, dat gaat via Bestand/ Backup project laden. Dan krijg je een lijst te zien met je projecten plus de backups, herkenbaar aan de projectnaam, gevolgd door _BAK.. met een volgnummer. Ook staat er het tijdstip van opslag bij, zodat je gericht kunt zoeken naar de meest recente backup, die nog wél goed is.Je zult dan ws enkele dingen opnieuw moeten doen, maar Magix maakt elke 10 minuten zo'n backup, dus heel veelwerk zal dat niet zijn...

groet,

Rijk

Hallo Rijk,

Dank voor uw snelle respons. Uiteraard had ik zelf al naar een backup bestand gezocht.. Maar het vreemde is nu dat ik talloze van die BAK bestanden zie... van alle mogelijke projecten die ik ooit heb gemaakt... behalve van deze flm??? Dit kan toch eigenlijk niet? Of zitten ze mogelijk ergens verborgen door een of andere oorzaak? Want de andere BAK bestanden zijn makkelijk te traceren via de zoek-functie.

Fijne avond gewenst,

Lilian.

RiViS schreef op 18.01.2014 om 19:44 uur

Misschien heeft het systeemherstel er iets mee te maken? ALs je dat naar een datum gedaan hebt van vóór je project dan zou ik me dat kunnen voorstellen. Ik vraag me af of je ook een systeemherstel vóóruit kunt doen, dus terug naar een latere datum dan de eerste, geen idee, misschien de moeite van het proberen waard?

groet,

Rijk