Reacties

mi-bo schreef op 27.12.2016 om 09:08 uur

Hoe zijn de bestanden opgeslagen, want als het naar de tijdlijn wordt gesleept en via bestand exporteren, dan evt. een mpg bestand kan het direct naar een externe harde schijf worden gekopieerd, en als het al een mpeg bestand is vanaf de tijdlijn Hd2 en mpreg 2 of 4 worden geëxporteerd

gr

Michael

vrieze schreef op 27.12.2016 om 09:49 uur

Goedemorgen,

Hoe ik het doe:

Misschien is bestand niet het goede woord.

Het project is gereed.

Dan:

knop 'exporteren'

'als videobestand uitvoeren'

kiezen voor: hd kwaliteit 2 (zoals altijd)

kiezen voor: MPEG-4 (zoals altijd)

en dan wordt de film gemaakt hetgeen veel langer duurt dan normaal.

Groet, Vrieze

mi-bo schreef op 27.12.2016 om 09:57 uur

Het is mogelijk, dat het totale project niet aan een gesloten is, en dan is bij de mixdown een probleem want open stukken, zwart beeld, is een lange berekening nodig

gr

Michael

vrieze schreef op 27.12.2016 om 11:45 uur

Zojuist geprobeerd videobestand uit te voeren van 9,5 minuut. Het uitvoeren neemt ca 3! uur in beslag. 'Niet aaneengesloten' of zwarte beelden is niet van toepassing.

mi-bo schreef op 27.12.2016 om 12:02 uur

Dit klopt niet erg, is het Windows systeem up to date, is de schijf gedefragmenteerd, de grafische kaart up to date, en is er al gekeken of via help online actualiseren er geen download up date is voor MAGIX video de Luxe 2016de laatste gegevens versie 15.0.0.107

vrieze schreef op 27.12.2016 om 21:48 uur

De update had ik gisteren uitgevoerd. Geen verbetering.

De laptop die ik gebruik is een Acer Aspire V3-772G, i7 met een 1 TB harde D-schijf en een SSD C schijf van 500 Gb. Beide schijven hebben voldoende ruimte. Windows 10.

Als ik een film maak met VDL 2013 gaat dat prima.

Groet,

Vrieze

vrieze schreef op 01.01.2017 om 14:16 uur

Goedemiddag,

Gezond 2017 toegewenst!

Het probleem blijft. Een project van ca. 10 minuten duurt meerdere uren om als videobestand uit te voeren.

Hoewel ik de instellingen heb bekeken zie ik niet iets afwijkends.

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?

Acer Aspire V3-772G, i7 met een 1 TB harde D-schijf en een SSD C schijf van 500 Gb. 

instelling: HD kwaliteit 2

MPEG-4

Groet,

Vrieze

lucky_me schreef op 02.01.2017 om 05:54 uur

Hallo

aangezien je aangeeft dat je geen probleem had met de versie 2013 (op dezelfde pc neem ik aan?) vind ik het logisch dat het hier om een instelling gaat.

Ik doe even een gokje;

kan het zijn dat de instelling voor de hardware versnelling nu anders staat dan ze stond bij vdl 2013? deze instelling vind je terug bij de programma instellingen meen ik.

vrieze schreef op 02.01.2017 om 18:54 uur

Goedenavond, heb de instellingen vergeleken met oudere versies, waaronder ook 2015.

In VDL 2015 duurt het exporteren van een bestand van ca. 45 minuten (3,69 gb) ca. 1,5 uur.

2016 blijft dwarsliggen.

Proefprojectje van 63 seconden bestaande uit foto's zonder overgangen duurt bijna 10 minuten!

En anders: kan ik een gemaakt project in 2016 overzetten naar een andere editie?

Groet, Vrieze

mi-bo schreef op 04.01.2017 om 11:12 uur

Vrieze,

is via bestand instellingen terug zetten naar standaard waarde al gedaan.

gebruikt u ook : Video deluxe 2016 Premium  update versie 15.0.0.107.

deze volg order voor exporteren naar externe schijf :

via bestand exporteren, geeft u hier ook video als mpeg- video aan, dan komt u in het MPEG- export scherm terecht, kijk of de formaatbeschrijving goed staat,dan de plaats waar het naar toegeschreven moet worden

volg orde voor het branden van een dvd :

Voor het branden van een dvd, bestand staat op de tijdlijn,rechtsboven icoon dvd,hier kan een opstart begin gemaakt worden, optie rechts branden,optie dvd branden voor Tv,Bitrate in kBits/s mag niet boven 8200 uitkomen

anders wordt bij het afspelen digitale blokjes te zien, dan snelheid mag zo blijven staan, is het project langer dan 1 uur wordt de Bitrate ( vraag ) vanzelf bijgesteld zodat het op 1 dvd kan worden gebrand.

Een project dat gemaakt is in een versie van 2015 en hoger (64 Bits ) beneden versie 2015 is (32 bits ).

upload wel mogelijk download niet.

lukt het nog niet stuur een mail naar mi-bo@magix.info .

misschien kan het op een ander manier worden opgelost

gr

Michael