Hallo,
Tot voor kort (enkele maanden geleden) was het overzetten van S-VHS beelden met mijn JVC HR-S5963 middels Video de Luxe 17 Plus geen probleem. Ik sta op het punt om mijn laatste oude video opname te gaan digitaliseren. Echter wanneer ik nu de opnameknop in VDL activeer krijg ik de melding "er is in uw systeem geen opnameapparaat gevonden". Om het e.e.a uit te sluiten heb ik als eerste het uitgangsignaal van de videorecorder getest door deze aan te sluiten op een TV. Het beeld wordt correct weergegeven. De USB videoconverter is destijds meegeleverd met VDL17 plus. Mijn vermoeden was dat dit apparaatje defect was. Bij een kennis een andere USB converter (ALDI) gehaald en deze aangesloten zonder resultaat. Drivers van deze converter zijn zichtbaar geïnstalleerd. Tevens nog andere USB poorten geprobeerd, dit alles helaas zonder resultaat. Heeft dit mogelijk te maken met recente updates van Windows 10. Ter info tevens systeeminfo toegevoegd. Hoor graag jullie mening en e.v.t. oplossing voor mijn probleem. Alvast bedankt voor jullie reactie`s