video van drone dji phantom 4pro " lopen" niet in magix pro x9

h34eertwegh schreef op 08.09.2018 om 16:00 uur

als ik opnames maak met de drone phantom 4pro en afspeel in mijn PC is er geen probleem

echter zodra ik ze importeer in magix "lopen" ze niet meer .

beelden zijn 1920x1080 p bij 50 frs /sec .

PC met windows 10 pro 64 bit    Geforce GTX 1050 Ti      geheugen 8 GB

Heel graag advies hoe dit op te lossen.

groet Henk

Reacties

Bol schreef op 09.09.2018 om 10:01 uur

Hallo Henk,

Vorig jaar heeft u ook al eens dit probleem gehad? Hoe heeft u het toen opgelost?

Misschien brengt dit voor u de uitkomst. zie: https://support2.magix.com/customer/nl/node/252821

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

h34eertwegh schreef op 10.09.2018 om 12:51 uur

Bedankt voor uw mening.

mijn pc wordt meerdere keren per dag opnieuw opgestart en voldoet ruim aan de eisen die magix stelt .

en is vorige week uitgebreid gecontroleerd door de vakman en OK .

ik heb ondertussen  een reactie gehad van iemand met het zelfde probleem.

zelfde drone , zelfde magix pro x programma.

De resolutie verkleinen helpt maar gedeeltelijk . deze persoon is overgestapt naar een ander programma adobe P

hier werkt alles naar behoren.

echter dit is vrij prijzig .ik heb een ander edit programma gezocht via google en geinstaleerd ( een alternatief voor moviemaker ) en zie hier alles werkt zoals het hoort . speelt vloeiend af . prijs vh programma enkele tientjes.

ik ben al jaren bezig om dit opgelost te krijgen zonder resultaat . vandaag is duidelijk gebleken dat het een Magix probleem is , en waar magix niets aan doet om op te lossen. ik heb in al die jaren dat ik magix gebruik voor een vermogen aan aanschaf en updates uitgegeven .ook in de nieuwste pro x versie belooft magix van alles oa. zeer snelle berekeningstijd bij export . niks is minder waar er is niets veranderd .weer twee honderd euro weg .

dit moest ik even kwijt want de frustratie is enorm,

groet Henk

Bol schreef op 10.09.2018 om 13:56 uur

Hallo Henk,

Ik begrijp uw frustratie maar al te goed, zeker als u al een jaar bezig ben met het zoeken van de juiste oplossing. Ik ga ervan uit, dat uw PC in orde is, omdat deze pas uitgebreid is gecontroleerd door een vakman en OK is bevonden. Daarom heb ik u een voorstel gedaan via een persoonlijk bericht. Ik zie wel of u daar gebruik van maakt.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.09.2018, 13:59, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gmassalt schreef op 11.09.2018 om 16:42 uur

Ik heb de dji 4 de voorganger van de pro maar met dezelfde camera en heb hier geen enkele last van, dus er moet toch iets fout zijn aan de computer en of instellingen.

groet

Gerard Massalt

De PC is speciaal gebouwd voor video bewerking. SSD 500 GB MZ-V7E500BW schijf C voor windows, Magix PRO X12 en Norton

2x2 tb D schijf voor de data. Andere bewerkingen worden op deze PC niet gedaan

Windows 10 64 bit

Heeft Intel Hexa core i7-8086K 5.00 ghz, 16 gb ddr ram intern geheugen, Videokaart GeForce GTX 1070ti-A8g-Gaming 8gb intern geheugen

h34eertwegh schreef op 11.09.2018 om 17:37 uur

Dank u

Het probleem is opgelost door de codec op standaard te zetten ipv mainconcept.

Door een tip van Bol

Bol schreef op 11.09.2018 om 17:37 uur

Hallo Gerard,

Henk hebt voor de oplossing een nieuwe topic aangemaakt. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/schokkerige-drone-beelden--1213122/

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 12.09.2018 om 09:53 uur

Hallo Henk,

Bedankt voor het vertrouwen en het toe mailen van het filmfragment, die bij jou schokkerig afspeelde. Na wat geëxperimenteer, kwam ik al snel tot de conclusie, dat jouw filmfragment niet overweg kon / kan met het Mainconcept. Door het op "Standaard" te zetten was jouw probleem verholpen.

Ik wens heel veel succes met het maken van mooie drones opnames.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

h34eertwegh schreef op 12.09.2018 om 10:15 uur

Rob

Als ik de gemonteerde film ga exporteren in mp4 naar een externe harde schijf moet dan de codec weer op mainconcept staan ?

Groet Henk

Bol schreef op 12.09.2018 om 11:05 uur

Hallo Henk,

Net een proef gedaan met het filmfragment van jou. Hierbij ben ik tot de volgende conclusie gekomen. Je mag / kan de gemonteerde film in zowel Standaardmodus als met het Mainconceptmodus exporteren. Het resultaat is in beide gevallen goed.

Als je het filmfragment in de Standaardmodus exporteert, dan is de exporttijd bij mij 3:30 min en bij export in de Mainconceptmodus is dit dan 2.:53 min.

Ik zie ook, dat de bestandsgrootte in MB, bij uitvoer met het Mainconceptmodus kleiner is, dan bij uitvoer in de Standaardmodus. zie afbeeldingen

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.09.2018, 11:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

h34eertwegh schreef op 12.09.2018 om 12:32 uur

Hoi Rob

Super , Dit is duidelijk en helder met een prima aantoonbaar bewijs .

Bedankt.

groet Henk

Bol schreef op 12.09.2018 om 13:07 uur

Hallo Henk,

Heel veel succes met het exporteren met je projecten. Heb je nog vragen dan hoor ik dat wel.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

h34eertwegh schreef op 12.09.2018 om 13:49 uur

Ok bedankt

Groet Henk