Reacties

lucky_me schreef op 11.12.2011 om 05:02 uur

Hallo

Dit kan een wel een paar oorzaken hebben. Eerst moet je kontroleren is of er een vinkje staat naast de optie om geluid mee te importeren met het beeld in programma instellingen.

indien dit reeds aangevinkt is  kan je ook nagaan of de juiste ingang van je geluidskaart gebruikt wordt. Rechts onderaan je scherm staat een kleine luidspreker. Rechts klikken en kiezen voor opname apparaten. In het venster dat verschijnt opnieuw rechts klikken en kiezen voor "uitgeschakelde apparaten weergeven". Nu zijn alle mogelijkheden van je geluidskaart voorgesteld en moet je even experimenteren. Zet ze één voor één als standaard apparaat en zie wanneer het probleem opgelost is.

succes

Luc

50PLUS-Lelystad schreef op 18.12.2011 om 18:48 uur

* Waar vind ik het vinkje om geluid mee te importeren met het beeld? Zie deze niet bij programma instellingen

* Ik zie geen geluidskaart als ik rechtermuis op luid speaker aanklik, alleen microfoon

* Ik kan wel gewoon een CD afspelen etc. KAN HET ZIJN DAT IK GEEN GELUIDSKAART HEB?

lucky_me schreef op 19.12.2011 om 20:19 uur

*bij programma instellingen/video-audio/vinkje plaatsen naast "geluid uit video extraheren"

*Wanneer je cd's kan afspelen heb je een geluidskaart, apart of onboard het moederbord