Video's overlappen niet naar behoren.

xColin1502x schreef op 03.11.2013 om 21:17 uur

Ik heb meerdere clips achter elkaar staan op pad 1

op pad 2 heb ik een andere clip staan die helemaal over alle clips van pad 1 moet, alleen hij overlapt steeds alleen de eerste 2. 

Ik heb toen geprobeerd om van alle clips van pad 1 te exporteren tot .avi en dan pad 2 daarover heen. Dat gaat al beter alleen dan krijg je dat het begint met pad 1 en dan langzaam zie je pad 2 ertussen en dan verdwijnt pad 1 weer. Dat wil ik niet ik wil dat pad 1 en pad 2 samen van begin tot het einde lopen.

Weet iemand hoe dit moet?

BVD

Groeten, 

P.S 

weet niet of het nodig is 

ik heb een asus i5

6GB ram

en een 64bit besturings systeem.

Deze vraag heeft betrekking to Magix Movie edit pro 2014 premium

Reacties

RiViS schreef op 04.11.2013 om 10:00 uur

Hallo xColin,

Wat je precies met pad1 en pad2 bedoelt, begrijp ik niet helemaal. Als je twee clips (met geluid) onder elkaar zet dan zal clip 1 veschijnen op spoor 1 (beeld) en 2 (geluid) en clip 2 op spoor 3 en 4. Ik veronderstel verder dat je in de modus Tijdlijn werkt, want in de modus Storeyboard is het lastiger wat je wilt.

Ik begrijp dat je beide clips wilt blijven zien, door elkaar dus? Nu is het zo dat in VdL de onderste clip altijd domineert: als clip 2 onder clip 1 staat zul je dus alleen clip 2 waarnemen bij het afspelen. Dat kun je wel veranderen: Halverwege de clip zie je in het videodeel een soort driehoekje met de punt omlaag. Daarmee kun je de intensiteit van de clip reduceren door hem met de muis wat omlaag te trekken. Eerst zie je geen effect maar als je nu gaat afspelen zie je clip 1 en 2 door elkaar. Het is dan verder een kwestie van doseren door het driehoekje nog wat omhoog of omlaag te trekken.

groet,

Rijk