Video Pro X - extra inhoud installeren - verschil VDL en VP?

dataking schreef op 22.11.2016 om 21:45 uur

Ik ben na vele jaren telkens nieuwe versies van VDL gekocht te hebben nu gezwicht voor Video Pro X.

Ik hoop meer te krijgen dan VDL Premium... Installatie verliep goed.

VRAAG: je kunt extra inhoud installeren. Daarbij staan telkens items met toevoeging 'VIdeo Deluxe' en zonder die toevoeging. Vraag is: overlappen die of is de VDL versie minder van het zelfde.

Voorbeeld:

Ik wil voorkomen dat ik dubbele bestanden ga krijgen, maar vraag me tegleijk af waarom men bij het aanbieden dan uberhaupt deze dubbele keuzes geeft.

alvast dank voor feedback!

Reacties

mi-bo schreef op 22.11.2016 om 22:56 uur

dataking.
MAGIX video Pro X ( 8 ) is een online product in het Nederlands. Het beste is om het gehele pakket via hulp te installeren, en ook belangrijk daarna online actualiseren, en registreren
gr
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 22.11.2016 om 23:41 uur

Beste,

Ik begrijp wat u bedoeld. zie afbeelding

Alle programma's van Magix zijn stand-alone. Om één geinstalleerde MAGX programma goed werkend te houden moet u alles downloaden via hulp extra inhoud installeren.

U kunt niet voorkomen dat u dubbele bestanden krijgt, omdat deze per Magix programma in een apparte map geinstalleerd worden. Kijk maar eens in de map Magix Downloads. C:\gebruikers\gebruikersnaam\Documenten\MAGIX Downloads.

Er staan items met en zonder de toevoegingen van Video deluxe. Deze items zullen zeker van elkaar verschillen. Dat er de toevoeging Video deluxe achterstaat, kom denk ik, omdat Magix deze in Pro X (8) hergebruiken.

Groet,

Rob